Google afbeeldingen zoeken gebruiken om meer bezoekers te trekken

Google afbeeldingen zoeken gebruiken om meer bezoekers te trekken

Wil je dat meer mensen je website bezoeken? Maak gebruik van het voordeel van beeldoptimalisatie. Dit bericht laat je zien hoe je je foto’s kunt laten opvallen in zoekresultaten en op sociale media.

Beeld-SEO wordt vaak over het hoofd gezien (SEO). Google heeft een toename van beeldgerelateerde zoekopdrachten opgemerkt.

Daarom is het een geweldige manier om concurrenten te overtreffen en de naamsbekendheid te vergroten.

Natuurlijk werkt het alleen als je het op de juiste manier doet.

Uw afbeeldingen optimaliseren voor Google

Uw afbeeldingen optimaliseren voor Google

Beeldoptimalisatie biedt drie hoofddoelen. Maak strategisch gebruik van foto’s om het websiteverkeer en de positie in zoekmachines te vergroten. De term moet worden opgenomen in afbeeldingen op de website

Beeldoptimalisatie biedt drie hoofddoelen.

Foto’s verhogen de positie van een website in de zoekmachines en het aantal bezoekers. Afbeeldingen op een pagina moeten gerelateerd zijn aan het trefwoord. Als een gebruiker zoekt naar ‘mobiele telefoons’, kunt u foto’s van mobiele telefoons toevoegen en optimaliseren. Zorg er daarom voor dat uw foto’s zijn geoptimaliseerd voor zoekmachines. Om de trefwoordinhoud van een website te verbeteren, moet de gebruiker ook de foto’s optimaliseren.

Google Afbeeldingen zoeken moet ook duidelijk worden weergegeven. De belangrijkste functie van Google is het zoeken naar foto’s. Om hun bedrijf te verkopen, moet de gebruiker ervoor zorgen dat zijn afbeeldingen hoog scoren in de zoekresultaten van zoekmachines. Bovenaan Google Afbeeldingen zoeken wordt een uitgelichte afbeelding voor ‘optimalisatie van het conversiepercentage’ weergegeven. Zoals in het bovenstaande voorbeeld te zien is, slaat Google metadata van afbeeldingen op bij de afbeelding zelf. Meer informatie over een afbeelding kan worden verkregen door naar de URL te gaan die wordt geretourneerd door Google Image Search. Dit is een prachtige strategie om internetverkeer te genereren, wat het succes van uw bedrijf kan vergroten.

Deze strategie is ideaal om de zichtbaarheid van pay-per-click en social media-foto’s te verbeteren. Door hun profielafbeelding te upgraden, kan een persoon er op zijn best uitzien op sociale media.

Maak je eigen unieke afbeeldingen

Bloggers en makers moeten beginnen met het bouwen van hun inhoud met trefwoorden in gedachten, in plaats van onzorgvuldig te schrijven en het te vullen met trefwoorden. Trefwoorden moeten op de eerste plaats komen bij het optimaliseren voor het zoeken naar afbeeldingen. De meeste zoekwoorden zijn beter geschikt voor visuele inhoud, omdat het eenvoudiger is om een ​​proces visueel te illustreren dan om het in woorden uit te drukken. Afbeeldingen vervangen meestal lange tekstparagrafen in producthandleidingen en catalogi.

Maak een AdWords-campagne om de zichtbaarheid van uw advertenties te vergroten. Consumenten die ijverig op zoek zijn naar informatie, kunnen een vraag naar goederen of diensten detecteren. Als alternatief kan het bedrijf klanten verleiden om lid te worden van zijn e-maillijst, waardoor het hen gepersonaliseerde prikkels kan geven.

Maak je eigen unieke afbeeldingen

Gebruik de naam en tags van afbeeldingsbestanden in uw voordeel

Gebruik de naam en tags van afbeeldingsbestanden in uw voordeel

Veel websites slagen er niet in om hun afbeeldingen goed te optimaliseren, waardoor u beter scoort in de zoekresultaten dan zij. Het is aangetoond dat beeldoptimalisatie de positie in zoekmachines verhoogt.

Omdat Google nog geen vliegende auto’s heeft, moet u de omringende tekst gebruiken om de zoekmachine te informeren over de ‘over’-informatie van een afbeelding. De twee belangrijkste aspecten van beeldoptimalisatie voor Google Afbeeldingen zijn:

Bestandsnamen moeten beschrijvend zijn en gerelateerd zijn aan de inhoud van de afbeelding. “mens-suit-work-interview.jpg” is een geldige bestandsnaam voor “mens-suit-work-interview.jpg”, maar “IMG0009.jpg” is onleesbaar en nutteloos.

De alt-eigenschap wordt gebruikt om een ​​afbeelding te beschrijven die is ingesloten in een webpagina. Als een browser de afbeelding niet kan weergeven, wordt de alternatieve tekst weergegeven. De afbeelding kan worden weergegeven door te zoeken naar de alt-tekst van de afbeelding. Selecteer een beschrijving die de hier getoonde afbeelding nauwkeurig beschrijft.

HTML kan op de volgende manieren worden opgemaakt. De galerij bevat nu een foto met het kenmerk src=”mens interview suit.jpg” alt=”interview suit”. U kunt ook uw contentmanagementsysteem (CMS) gebruiken om de juiste trefwoorden in uw afbeeldingen toe te voegen. Maar voordat u een afbeelding naar uw site uploadt, kunt u de naam van het bestand van de afbeelding op uw computer wijzigen.

Gebruik het juiste zoekwoord

Zorg er als eerste stap voor dat uw foto’s nauwkeurig zijn gelabeld met de nodige trefwoorden. Deze methode is onderverdeeld in verschillende fasen. Uw trefwoord zou in de bestandsnaam van de foto moeten verschijnen. U kunt “marketing” targeten als u de afbeelding de bestandsnaam “marketing.jpg” geeft.

Googlebot kan de betekenis van bestandsnamen onderscheiden. Nog beter als de betekenis gerelateerd is aan de zin op de pagina. Heroverweeg het zoeken naar afbeeldingen met “CRO”. CRO is een zeer belangrijke waarde die uw imago moet krijgen.

CRO staat voor conversieratio optimalisatie. Als gevolg hiervan gaf Google het een hoge beoordeling. Als de bestandsnaam uw trefwoord niet bevat, bent u niet voltooid. Beeldoptimalisatie omvat meerdere processen. Alt, aan de andere kant, is gemaakt voor personen met zichtproblemen. Overweeg een andere variabele die kan worden gewijzigd om de manier waarop dingen werken beter te maken.

Gebruik het juiste zoekwoord

Trefwoorden moeten worden gebruikt in namen en beschrijvingen van foto’s. Met WordPress is het toevoegen van beschrijvingen, titels en alt-tekst aan afbeeldingen eenvoudig en snel. Klik op een afbeelding in de bibliotheek om rechts een detail toe te voegen. Als u geen WordPress gebruikt, kunt u overwegen om uzelf eerst te onderwijzen voordat u verder gaat.

Alternatieve tekst voor afbeeldingen zoeken

Het materiaal op dezelfde pagina als afbeeldingen, zoals het bijschrift en de tekst eromheen, evenals de ankertekst in links naar de foto’s, kunnen de ranking beïnvloeden.

Als gevolg hiervan moeten de bestandsnamen en alt-attributen van de afbeeldingen die u gebruikt aangeven wat ze zijn en wat uw SEO-doelen zijn. Als u zich wilt richten op ‘gids voor e-mailmarketing’, maar al uw foto’s zijn van mooie kittens, optimaliseert u de relevantie niet. Advertenties en banners moeten worden geoptimaliseerd voor uw website omdat ze visueel zijn.

Houd uw beeldverkeer bij

Houd uw beeldverkeer bij

De hoeveelheid verkeer die Google Afbeeldingen naar uw website stuurt, kan u verbazen.

Search Console Performance kan worden gebruikt om organisch verkeer naar Google Afbeeldingen te volgen.

Het aantal bezoekers van Google Afbeeldingen tellen:

Google Search Console moet worden gebruikt op uw website.

Selecteer “Resultaten” in het menu “Prestaties”.

De overgrote meerderheid van de vragen betreft foto’s. Dit filter kan worden gebruikt om bij te houden hoe gebruikers naar afbeeldingen zoeken.

Ga in plaats daarvan naar Google Analytics en bekijk het rapport Verwijzingen. Er zijn verschillende methoden om afbeeldingen op Google te zoeken. Deze informatie is afkomstig van ‘Google organisch / afbeeldingen’.

Als u uw afbeeldingen optimaliseert voor zoeken, kunnen mensen uw website eenvoudiger bereiken.

Gebruik relevante afbeeldingen

Afbeeldingen voor de pagina moeten worden gemaakt of geselecteerd. In dit geval kan een infographic, een diagram of zelfs een afbeelding worden gebruikt.

Zoekmachines geven de voorkeur aan afbeeldingen op pagina’s met relevantere tekst.

Zorg er dus voor dat u consistent bent vanaf de titel van uw pagina, hoofdtekst, zinnen, tags, enzovoort. Ze moeten allemaal relevant zijn voor de afbeeldingen bij de berichten op uw blog of website.

Gebruik de juiste indeling voor afbeeldingen

Voor op afbeeldingen gebaseerde SEO moeten de bestandsindelingen indexeerbaar zijn. Formaat is van invloed op zowel de kwaliteit als de snelheid van een download. Beeldoptimalisatie heeft beide nodig.

  • De transparantie en ondoorzichtigheid van PNG kan gunstig zijn voor schermafbeeldingen, grafische afbeeldingen en tekstafbeeldingen. Voor foto’s met veel informatie kunnen PNG’s bestanden opleveren die groter zijn dan JPEG’s. Het verliesvrije PNG-formaat zorgt ervoor dat de beeldkwaliteit behouden blijft.
  • JPEG is een uitstekend formaat voor het maken van foto’s. Omdat JPEG-compressie “lossy” is, neemt de kwaliteit van een foto af wanneer deze wordt opgeslagen.
  • GIF’s zijn geanimeerde afbeeldingen. Omdat GIF’s lossless compressie gebruiken, blijft de beeldkwaliteit behouden.
  • Scaling is mogelijk in vectorformaat. In tegenstelling tot rasterafbeeldingen behouden vectorafbeeldingen hun kwaliteit wanneer ze worden opgeschaald. Rasterafbeeldingen zijn moeilijker te vergroten of te verkleinen en te laden dan vectorafbeeldingen omdat ze bitmaps gebruiken om informatie op te slaan. De mogelijkheid van SVG om bijvoorbeeld geometrische basisvormen weer te geven, kan heel handig zijn in een logo.

De manier waarop foto’s worden bewaard, is geëvolueerd. Deze codecs verbruiken minder mobiele data terwijl ze toch snel worden gecomprimeerd en geladen:

  • J2K
  • JPEG-XR
  • WebP

WebP is een populaire nieuwe uitdrukking. JPEG en PNG worden gebruikt om WebP te maken. WordPress-plug-ins kunnen dit snel doen door de grootte van de afbeeldingen in uw berichten te verkleinen.

Volgens een veelgestelde vraag op de WebP-site van Google,

WebP kan worden gebruikt om zowel grafische als fotografische afbeeldingen over het web te comprimeren. Compressie met verlies kan worden gebruikt om de bestandsgrootte en beeldkwaliteit te vergroten. WebP comprimeert afbeeldingen met 30% meer dan JPEG en JPEG 2000 zonder in te boeten aan kwaliteit.

Wees voorzichtig met de bestandsgrootte van uw afbeelding

Er is geen perfecte manier om een ​​foto te verbeteren. Er moet rekening worden gehouden met zowel de bestandsgrootte als de bestandskwaliteit.

Om bij uw scherm te passen, moeten afbeeldingen worden geschaald en gewijzigd als de afbeeldingen te groot zijn. Als u afbeeldingen in rasterstijl gebruikt, hebt u mogelijk meer dan één resolutie nodig (het meest voorkomende online grafische formaat).

Kies het beste fotoformaat voor uw behoeften (zie mijn laatste punt). Een website kan verschillende soorten foto’s bevatten.

De bestandsgrootte moet worden verkleind. Stel de schuifregelaar voor JPEG-kwaliteit in op de hoogst mogelijke waarde zonder afbreuk te doen aan de kwaliteit van de afbeelding. SVG-bestanden moeten volgens Google worden verkleind met behulp van de svgo-svg-minifier.

Wees voorzichtig met de bestandsgrootte van uw afbeelding

Technologie heeft de kracht om de manier waarop mensen naar de wereld kijken te veranderen. CSS-effecten kunnen worden gebruikt om verlopen en schaduwen te produceren. Door de mooie lettertypes die bij webfonts kunnen worden weergegeven, zullen zoekmachines het gemakkelijker vinden om uw website te indexeren en te bezoeken.

Met behulp van de cursus voor beeldoptimalisatie van Google kunt u leren hoe u uw afbeeldingen voor zoekmachines kunt optimaliseren.

Converteer uw blogbericht naar formulieren voor het delen van dia’s

Converteer uw blogbericht naar formulieren voor het delen van dia’s

Als Google Image Search wordt gebruikt, kan het verkeer naar een website groeien.

Als een persoon een foto op Google Afbeeldingen leuk vindt, is de kans groter dat hij uw website bezoekt.

Dit kan adverteerders helpen die Google Afbeeldingen willen om verkeer naar hun websites te genereren. Veel mensen maken gebruik van Google Afbeeldingen.

De meest recente upgrade van Google Image heeft de optimalisatie van zoekwoorden verbeterd.

Er zijn veel gratis slideshare-sites waar u uw afbeeldingen kunt uploaden om links te genereren. Zoals we weten, zijn veel mensen dol op visuele presentaties in plaats van presentaties met een heleboel teksten. Het delen van de slideshares met hen zal hen veel helpen om de informatie van u te krijgen. Wie weet zullen ze je dankbaar zijn en je site bezoeken.

U kunt zoekwoorden voor Google Afbeeldingen targeten door gebruik te maken van de inhoud van uw website.

Het schrijven van blogposts over PPC-benaderingen, zoals advertentiegroepen met één zoekwoord of biedmethoden, is een manier om goed te scoren in zoeknetwerken.

Ze zijn geliefd bij het grote publiek. Als je ze negeert, wordt het alleen maar erger.

Deze foto’s hebben veel afbeeldingen, maar ze bevatten ook veel informatie en contextuele verwijzingen, waardoor ze gemakkelijk kunnen worden gerangschikt op relevante trefwoorden. Door SlideShare-presentaties op uw site te integreren, kunt u uw gebruikers een verscheidenheid aan opties bieden.

Waarom zet u sommige van uw blogberichten niet om in dia’s om het lezen, delen en engagement te stimuleren?

Diavoorstellingen gemaakt met blogmateriaal van Copyblogger worden gerangschikt in Google Afbeeldingen voor soortgelijk klinkende zinnen.

U kunt het onmiddellijk indienen op SlideShare nadat u het heeft ontwikkeld om nieuwe klanten aan te trekken en te rangschikken voor relevante zoekwoorden in Afbeeldingen zoeken. Door verwijzingsbron-URL’s toe te voegen aan Google Afbeeldingen, is het ook gemakkelijker om verkeer te volgen dat afkomstig is van de afbeeldingszoekmachine.

Activeer eenvoudig Google Analytics om te zien hoe goed uw foto’s het doen en of er wijzigingen nodig zijn.

Plaats uw afbeeldingen goed op uw pagina’s

De belangrijkste afbeelding, volgens de pagina met best practices voor afbeeldingen van Google, moet bovenaan de pagina worden geplaatst, als dat logisch is (hiervoor genoemd).

Als een foto wordt gekozen en gepubliceerd in Google Afbeeldingen omdat deze relevant is voor de zoekopdracht, kan deze volgens de deskundige ‘heel veel waar dan ook op internet’ worden geplaatst.

Stel je voor dat je buiten bent tijdens het rijden. Dan passeer je een groot reclamebord. Een van de eerste dingen die je van dat billboard ziet, is zeker de foto. De tekst lezen komt later.

Plaats uw afbeeldingen goed op uw pagina’s

Controleer de content die aan je afbeelding is gekoppeld

Let bij het onderzoeken van de afbeelding goed op de omringende woorden. Helpt het de lezer om te begrijpen waar hij naar kijkt?

In recent onderzoek merkte een expert op dat de context van een foto “belangrijk” is voor de interpretatie ervan.

Uitspraak

Hoewel veel mensen zich concentreren op zaken als trefwoorden en metabeschrijvingen, zijn de afbeeldingen het belangrijkste aspect van een website.

Afbeeldingen zijn cruciaal voor SEO, vooral in de latere stadia. Mensen zijn altijd op zoek naar foto’s, of het nu voor een blogpost of een video is. Als gevolg hiervan is Afbeeldingen zoeken een zeer effectieve en eenvoudige benadering om bezoekers naar uw website te leiden. Google Afbeeldingen is een service die bedrijven kunnen gebruiken om het websiteverkeer te stimuleren.

Wat vind je van bovenstaande strategieën?