FAQ - Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen, staat jouw vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op.

Hoe kun je een artikel publiceren als adverteerder?

Onze applicatie is zo ontwikkeld dat deze zeer makkelijk is in gebruik voor zowel adverteerders- als uitgevers. We bieden ook handleidingen over hoe je kunt publiceren en ons ondersteuningsteam is slechts één klik verwijderd als je extra hulp nodig hebt.

Om te publiceren, dien je eerst een campagne aan te maken. Wanneer je onze applicatie wilt testen, dan kun je een algemene campagne aanmaken om zo een blog te plaatsen en te zien hoe dit in zijn werk gaat. Later kunnen meerdere campagnes aangemaakt worden om zo alles overzichtelijk te houden.

Zit ik vast aan een contract bij Blogdrip?

Nee, bij BlogDrip werken we niet met contracten. Je bepaalt zelf wat je afneemt en je bent vrij om onze diensten te bestellen wanneer en hoe vaak je maar wilt.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

We werken met de volgende betalingssystemen:

  • Bancontact
  • Creditcard
  • Visa
  • iDeal
  • PayPal

Als je geen van deze betaalmogelijkheden gebruikt, neem dan contact met ons op en vertel ons op welke manier je voor onze diensten kunt betalen.

Kan ik de artikelen zelf publiceren?

Ja, je kunt de artikelen zelf publiceren op elke website die is verbonden aan BlogDrip. Houd rekening met onze regels, als de inhoud van jouw artikel in strijd is met onze regels, wordt het verwijderd zonder enige teruggave van credits. Ons team controleert dagelijks de gepubliceerde artikelen. Je vindt ons reglement onze algemene voorwaarden pagina.

Hoe lang blijft mijn artikel online?

Alle gepubliceerde artikelen via onze applicatie blijven permanent online. De artikelen zijn ten alle tijden aan te passen of kunnen indien gewenst, verwijderd worden.

Onze support

Onze support afdeling is atlijd beschikbaar voor ondersteuning. Bij vragen of problemen, streven wij er naar om binnen 24 uur te antwoorden. 

Wanneer je problemen met één van onze aangesloten websites opmerkt, neem dan contact met ons op. Wij monitoren onze websites continu. Echter kan het gebeuren dat wij iets over het hoofd zien en dat de klant dit eerder opmerkt dan ons. Indien dit het geval is, laat dit ons dan weten en wij zullen dit zo snel mogelijk oplossen.