Gids om in drie weken een betere blogschrijver te zijn

Gids om in drie weken een betere blogschrijver te zijnDe kwaliteit van je schrijven zal je helpen om op te vallen in een zee van oninteressante websites, blogs en kranten.

Een paar eenvoudige benaderingen en aanbevelingen zullen u helpen om beter te schrijven.

In de komende 3 weken wil je dit doen om een ​​betere blogschrijver te worden.

Sta altijd open voor nieuwe ideeën

Sta altijd open voor nieuwe ideeënContentschrijvers verdienen geld met hun blogs door op nieuwe en vermakelijke manieren over bekende thema’s te schrijven. Het is vergelijkbaar met uitleggen hoe diamanten facetten licht reflecteren. Het vinden van gerelateerde onderwerpen wordt belangrijker dan ooit naarmate content categorieën drukker worden en de concurrentie om aandacht toeneemt.

Het gebruik van uw verbeeldingskracht, intuïtie en kennis van de branche om ideeën voor blogposts te genereren, kan de taak eenvoudiger maken.

Je kunt bloggen al in een vroeg stadium overwegen! We moeten er plezier mee hebben (en je ideeën bewaren in een plakboek voor later!)

In veel voorkomende gevallen hebben we geen ideeën meer of moeten we vechten voor de ideeën die we wel hebben.

Aan de andere kant, maak een lijst van 10 vragen die mensen zouden moeten stellen, maar niet zijn.

Met 15-20 nieuwe blogonderwerpen om uit te kiezen, zou je klaar moeten zijn voor de nabije toekomst.

Sta open voor andere ideeën. Het is best gaaf als je alles rondom je omgeving kunt absorberen.

Weet wat uw lezers willen

Weet wat uw lezers willenIn plaats van aannames te doen over wat uw klanten willen, moet u naar hun hobby’s kijken. Als gevolg hiervan hoef je alleen maar interessante berichten te schrijven.

U hoeft niet veel geld uit te geven aan dure onderzoeken om erachter te komen wat uw consumenten willen. Je wordt omringd door een schat aan ideeën. Bekijk deze eens.

  • Google-trends
  • Google-analyse
  • Upvoted quora-berichten
  • Zoeken met automatisch aanvullen van Google
  • Posts op sociale media
  • Twittertrends
  • Enz.

Als deze bronnen niet beschikbaar zijn, kan de consument een grote inspiratiebron zijn. Als je op zoek bent naar nieuwe manieren om je publiek te betrekken, overweeg dan om videogesprekken te sponsoren. Dit interview kan u op ideeën brengen voor uw blog en bedrijf.

Kies onderwerpen uit uw publiekspersona

Kies onderwerpen uit uw publiekspersonaWeet u precies aan wie u wilt verkopen? Benut je publiek! In plaats van brede informatie te delen, brainstorm je over blogonderwerpen die zijn afgestemd op de problemen van elk personage.

De ene persona houdt zich misschien bezig met de kosten van je producten (en jaagt op doe-het-zelf-thema’s), maar een ander is misschien geïnteresseerd in hoe ze op veel manieren kunnen worden gebruikt. Onderzoek je thema’s om te bepalen of ze de problemen van beide personages aanpakken.

Maak verzamelingen van experts en influencers

Maak verzamelingen van experts en influencersIs je geest uitgeput? Een roundup-bericht is een uitstekende methode om andere experts in uw onderwerp onder de aandacht te brengen en tegelijkertijd uw lezers geïnteresseerd te houden en tijd te besparen.

Meld u aan voor een gratis HARO-account om professionele hulp te krijgen. Zodra je er 10 hebt, post je een lijst met professionele offertes met een backlink. De professionals die u noemt, zullen uw bericht uitgebreid verspreiden en een groot aantal nieuwe bezoekers naar uw website brengen zonder dat u iets hoeft te doen.

Ontmoet mensen offline en online

Ontmoet mensen offline en onlineHet bijwonen van conferenties is een methode om meer te weten te komen over de meest recente ontwikkelingen in een branche. U kunt nieuwe ideeën opdoen door een conferentie bij te wonen, persoonlijk of online.

Door aantekeningen te maken van wat anderen tijdens een conferentie zeggen, kun je nieuwe blogonderwerpen bedenken. U kunt uw werk ook op blogs delen. Het belangrijkste doel hier is om te kijken naar de toekomst van de industrie. De beste blogs zijn diegene die zich onderscheiden van de massa.

Maak batches met onderwerpideeën

Maak batches met onderwerpideeënHet ontbreken van een onderwerp is niet de eerste stap in het schrijven. Bereid je onderwerp van tevoren voor, zodat je het goed kunt onderzoeken.

Het is handig om uit verschillende thema’s tegelijk te kunnen kiezen. Geef niet op als je al met je onderzoek bent begonnen. De productiviteit neemt toe wanneer gerelateerde taken tegelijkertijd worden voltooid.

Ga een paar uur door totdat je genoeg geld hebt om twee weken boodschappen te doen. Als je dit doet, ben je altijd bereid om over de juiste onderwerpen te schrijven.

Slenter over de sociale-mediaplatforms

Slenter over de sociale-mediaplatformsSociale netwerken zijn een uitstekende bron van nieuwe ideeën voor blogartikelen.

Houd rekening met de interesses van uw publiek om content ideeën te genereren. Kijk naar wie ze volgen en met wie ze praten op sociale media. Probeer in plaats daarvan met hen te communiceren. Zoek uit waar ze last van hebben, wat ze leuk vinden om te doen, enzovoort.

Door lid te worden van relevante Facebook-groepen, LinkedIn-groepen of uw eigen groepen te maken, kunt u op ideeën voor onderwerpen komen. Luister naar wat anderen online zeggen om een ​​idee te krijgen van hoe ze zich voelen. Als gevolg hiervan zijn er tal van problemen waarover u blogberichten voor uw publiek kunt maken.

Tweets onthullen hoe andere experts zich voelen en wat ze denken. Een ander alternatief is het uitvoeren van een zoekopdracht. U kunt populaire zoektermen en onderwerpen volgen met Tweetdeck. Daarna kunt u de opmerkingen verder sorteren met behulp van andere criteria.

U kunt artikelideeën opdoen van Reddit, LinkedIn of Pinterest. Als je je publiek daar ziet, kun je daar meer leren.

Controleer je blogreacties

Controleer je blogreactiesBlogcommentatoren zijn een uitstekende bron van artikelideeën. Blogposts kunnen gaan over onderwerpen waarvan lezers hebben aangegeven er meer over te willen weten.

U moet op elke opmerking reageren en tegelijkertijd aantekeningen maken. De namen van blogartikelen kunnen worden afgeleid uit de vragen die ze stellen. Deze termen worden vaak gezocht op Google, dus u kunt ze gebruiken om artikelen te genereren.

Controleer of u niet alleen naar uw eigen berichten kijkt. Bekijk blogs in uw beroep om te zien wat anderen zeggen. Als u deze informatie gebruikt, kunt u er misschien achter komen wat uw rivalen missen. Je kracht zal toenemen als je de leegte kunt vullen.

Controleer uw concurrenten

Controleer uw concurrentenZoek naar aanvullend materiaal in uw vakgebied op andere sites dan de sites die u eerder hebt bezocht. Onderzoek waar anderen over schrijven om ideeën op te doen voor nieuw materiaal en onontgonnen terrein.

Deze informatie is van cruciaal belang bij het gebruik van de Skyscraper-methode. Een bekend stuk schrift kan worden verbeterd. U kunt dit bereiken door extra materiaal toe te voegen, uw inzendingen langer en meer beschrijvend te maken of hun uiterlijk te verbeteren. Als gevolg hiervan stijgen de Google-ranglijsten en ontstaan ​​er SEO-vriendelijke content ideeën.

Gebruik Google-zoeksuggesties

Wanneer u een groot onderwerp probeert te beperken, kunnen suggesties van zoekmachines erg handig zijn. Het antwoord op deze vraag kunt u vinden op onze pagina over trefwoordonderzoek. Wanneer u een zoekopdracht in Google invoert, biedt deze termen die gerelateerd zijn. Google biedt onderwerpen voor blogberichten.

Op basis van deze suggesties kun je misschien achterhalen waar mensen naar op zoek zijn.

Wanneer de juiste zoektermen worden gebruikt, kan deze worden gebruikt.

Google zoekt naar blog content die vergelijkbaar is met deze. Deze lijst kan worden gebruikt om titels en trefwoorden voor blogberichten te genereren. Je moet worden geprezen omdat ze ook belangrijk zijn.

Gebruik handige tools

Technologie kan soms handig zijn. Er zijn verschillende hulpmiddelen die u kunt gebruiken om u te helpen bij het bedenken van nieuwe artikelideeën.

Wanneer u een vraag stelt aan Google, doorzoekt het zijn database op relevante zoekopdrachten en geeft deze aan u weer. Zoekmachine zoekopdrachten zijn echt nuttig. Uw trefwoord wordt gebruikt om het hele alfabet te scannen op extra woorden waarnaar mensen op zoek zijn.

Gebruik je eigen verhalen

Een verhaal is een efficiënte manier om de aandacht van mensen vast te houden. We kunnen alleen contact maken met andere mensen. Mensen komen dichterbij als ze kwetsbaarheid tonen. Denk aan je eigen leven als je woorden tekort komt.

help anderen te begrijpen wat je zegt. Bovendien zijn jouw verhalen uniek; niemand anders heeft ze.

Recente problemen

Het maken van koppen kan schadelijk zijn voor uw merk.

Sommige recente problemen kunnen relevant zijn voor zowel uw doelmarkt als het publieke imago van uw bedrijf.

Is het überhaupt mogelijk om creatief te zijn? Ja. Doe uw best om verbanden te vinden tussen de nieuwsberichten die u leest of bekijkt en uw merk.

Ontdek zakelijke evenementen in uw regio en over de hele wereld.

Leg uit wat er aan de hand is. Breng hen op de hoogte van het evenement en spoor hen aan om zich aan te melden.

Oudere content bijwerken

Je kunt het verleden niet zomaar vergeten. Houd ook het volgende in gedachten.

Verander de koppen en schrijf het stuk vanuit een nieuwe hoek.

Stel dat uw bedrijf mobiele apps verkoopt. Hoe u de beoordeling van uw app in de app store verhoogt, is niet hetzelfde als hoe u downloads verhoogt.

Beschouw jezelf als financieel adviseur. Niemand had er ooit aan gedacht om met pensioen te gaan. U kunt een deel van de informatie op deze pagina gebruiken om een ​​artikel te schrijven over de beste technieken voor pensioensparen.

Met behulp van lopend onderzoek kan een oude post geactualiseerd worden.

Spaar uw tijd om alles te lezen

Door regelmatig boeken en blogs te lezen, kunnen we onze bedrijven runnen en nieuwe ideeën opdoen.

Het wordt aanbevolen dat u elke dag iets nieuws leest om nieuwe ideeën voor uw carrière op te doen.

Zorg dat je altijd klaarstaat om aantekeningen te maken

We zijn altijd op de hoogte van onze locaties terwijl we online zijn. Ons team houdt onze blog bij met Evernote, tekstbestanden en een apart Trello-bord.

Voor elk nieuw artikelonderwerp maken we een Trello-kaart.

We documenteren alle belangrijke feiten bij het uitvoeren van onderzoek voor een artikel. Aantekeningen maken is een geweldige manier om ideeën voor blogposts te ontwikkelen.

Dit inspireert ons om onze blogpostideeën te heroverwegen en nieuwe te creëren, die aanzienlijke herzieningen kunnen bevatten. Elke persoon kan verschillende strategieën hebben. Maar u kunt overwegen wat experts doen. Wie weet is het ook voor jou nuttig.

Doe zoekwoordenonderzoek

Keyword stuffing is naar onze mening geen onderdeel van contentmarketing.

We zijn niet langer geïnteresseerd in dit spel omdat het nooit eindigt. De belangrijkste doelen van contentmarketing zijn het opbouwen van relaties en het helpen van anderen.

SEO-zoekwoordonderzoek is een methode om te bepalen welke problemen uw klanten hebben.

We gebruiken deze methode door te beginnen met een breed onderwerp. De mogelijkheid om thuis te werken is daar een voorbeeld van.

Deel uw ervaringen (zelfs kleine)

Mythe: je mag alleen over belangrijke dingen praten op je blog.
Niet correct.

Als een item uniek, fascinerend en de moeite waard is om te lezen, wordt het gelezen en verspreid.

Veel van de onderwerpen die we op onze blogs noemen, zijn dagelijkse activiteiten waarvan we hopen dat anderen ze interessant vinden.

Hoe we omgaan met problemen, mislukte A/B-tests en updates voor investeerders

Om een ​​aantal redenen voelen mensen zich aangetrokken tot dit soort schrijven. Je hebt invloed op het leven van mensen als je hun dagelijkse leven net een beetje makkelijker kunt maken.

Bestaande content hergebruiken in verschillende formaten

Veel mensen geloven dat als je eenmaal iets hebt geschreven, je er nooit meer over kunt schrijven

Zelfs als dat correct is, is het een verspilling van tijd en geld. Uw doelmarkt lijdt.

Iedereen verwerkt materiaal op zijn eigen unieke manier. Mensen die van lijsten en diavoorstellingen houden, zullen waarschijnlijk niet Your Ultimate Guide to SEO lezen, ondanks het feit dat ze er veel baat bij kunnen hebben.

Om tijd en geld te besparen, kan een belangrijk punt uit de ene post in een andere worden gebruikt.

De integratie ervan heeft me geholpen bij mijn persoonlijke initiatieven, klantontwikkeling, onboarding van productvideo’s en getuigenissen.

Elke keer dat je over een onderwerp schrijft en iets weglaat, motiveer je jezelf en je lezers.

Laten we zeggen dat je al wat content op je blogs hebt staan.

U kunt uw artikelen omzetten in video’s, audio, diavoorstellingen, presentaties, tijdschriften of zelfs podcasts. U weet dat die media een breed scala aan platforms hebben. Als je het goed doet, bereik je ook een groter publiek.

Uitspraak

De eerste 3 weken heb je geen bijzondere talenten nodig. Om succesvol op een blog te schrijven, hoef je geen Hemingway te zijn of een MFA te hebben.

Meestal beïnvloedt consistentie hoe effectief een blogartikel werkt. Overweeg de bovenstaande tips en u zult ons later dankbaar zijn.