Blogafbeeldingen maken voor uw blogberichten

Gebruik geen stockfoto's voor uw blogGebruik geen stockfoto’s voor uw blog – probeer in plaats daarvan deze tips

Door tekst op te splitsen in kleine stukjes, wordt het gemakkelijker te lezen, en visuals bereiken precies datzelfde.

Het wordt steeds moeilijker om op te vallen met meer online schrijven. Schrijvers moeten zich aanpassen aan de tijd.

Hoe houd je je lezers betrokken als zoveel andere bloggers dezelfde onderwerpen hebben behandeld? Het gebruik van stockfoto’s is niet langer de meest effectieve manier om uw blogposts te verbeteren.

Veel experts gaven aan dat de kans groter is met afbeeldingen in eigendom. Hier is de reden waarom.

Waarom zijn stockfoto’s dood?

Waarom zijn stockfoto's doodComponenten die helpen bij het bereiken van de doelstellingen van een website moeten worden gebruikt bij het maken ervan. Deze richtlijn wordt gedemonstreerd door foto’s voor websites. Omdat we de behoefte aan nieuwe afbeeldingen voor hun nieuwe website hebben aangepakt, suggereerden we dat de oorspronkelijke uitgave de moeite waard was.

Wat heb je eraan om de woorden van iemand anders op je website te gebruiken als je er zelf een kunt maken? U kunt de sfeer van uw website bepalen met gepersonaliseerde foto’s. Op het gebied van marketing is dat een belangrijk probleem. We nemen allemaal beslissingen op basis van onze emoties en gedachten, ook al is de impact minimaal.

Wat zijn uw doelstellingen op het gebied van digitale marketing? Wat, zijn er geen stockfoto’s?

Onze tips kunnen waardevol zijn voor personen die anderen proberen over te halen geen stockfoto’s te gebruiken, maar ook voor degenen die weten dat dit niet zou moeten, maar geen andere alternatieven hebben. Dit zijn de redenen waarom u stockfoto’s zou willen vermijden.

Stockfoto’s zijn niet authentiek

Stel dat u uw meest recente vakantie plaatst. Sta eens stil bij de emoties en herinneringen die uw foto’s oproepen. Wat denk je dat je zou denken als je de foto’s van iemand anders zou bekijken in plaats van die van jezelf? Je zult nee zeggen, toch?

Aangepaste fotografie, meer dan stockfotografie, roept de juiste emoties en gedachten op bij de kijkers. Stockfotografie wordt gedefinieerd als ‘iemands vakantiefoto’s’.

U kunt uw bezoekers iets nieuws laten zien door uw eigen foto’s te gebruiken. Klanten die uw website voor het eerst bezoeken, moeten onder de indruk zijn. Het gebruik van unieke fotografie op de websites van uw concurrenten is de beste manier om u te onderscheiden van de massa.

Een voordeel hiervan is het hebben van een duidelijke identiteit en het promoten van het imago van uw bedrijf. Dit is geen optie omdat er veel stockfoto’s worden gebruikt.

Stockfoto’s lagere conversie

Bij digitale marketing experimenten resulteert het gebruik van echte foto’s in een hogere conversieratio.

De online aanmeldingen van een organisatie verbeteren met 35 procent wanneer de foto van een oprichter wordt gebruikt in plaats van een standaardfoto.

Het aantal mensen dat op de advertentie klikte verdrievoudigde na het zien van een foto van een gebruiker waarop zij de goederen droegen.

Door het standaardbeeld van gelukkige mensen die met hun bemanning of voertuig (een vrachtwagen! ) verhuizen te veranderen, kreeg de digitale marketing van een verhuisbedrijf 45 procent meer offertes.

Met goede digitale marketing wordt FUD (Fear, Uncertainty and Doubt) verminderd terwijl vertrouwen en autoriteit worden gewonnen. Stockfotografie is tijdverspilling. Ik zeg niet dat je geen aantrekkelijke mensen moet laten zien, maar op wie ga je vertrouwen om je bedrijf te redden van een IT-ramp van miljoenen dollars? Wat is het verschil tussen een nerd en iemand die het naar zijn zin lijkt te hebben op het werk?

Iedereen kan stockfoto’s gebruiken – u bent niet de enige

Het is de taak van marketing om uw bedrijf te onderscheiden en te promoten. ShutterStock wordt gebruikt door 1,4 miljoen gebruikers. Meer dan 1,4 miljoen advertenties maken gebruik van dezelfde verzameling aanlokkelijke afbeeldingen.

Met stockfoto’s zult u zich niet onderscheiden van de massa. Een momentopname die de essentie van de cultuur en geest van een bedrijf vastlegt, is onmogelijk te dupliceren.

Wanneer u een belangrijke foto kiest van aanbieders van stockfoto’s, moet u er klaar voor zijn om te accepteren dat uw concurrenten mogelijk dezelfde foto gebruiken.

Stockfoto’s bepalen echt de waarde van uw merk

Bedenk of het beeld je zaak helpt of belemmert. Onze ogen zijn geconditioneerd om aandacht te schenken aan belangrijke details en andere te negeren.

U kunt als creatief persoon met een beperkt budget moeilijkheden ondervinden. Als dat zo is, kunnen goedkope stockfoto’s nuttig zijn.

Veel “microstock bureaus” bieden afbeeldingen van hoge kwaliteit tegen lage kosten en flexibele licentie periodes. Ze doen er ook alles aan om u een grote hoeveelheid en een verscheidenheid aan opties te bieden.

Als u geld wilt besparen op stockfoto’s, kunt u overwegen een microstock beeldbureau in te schakelen. U kunt ontwerpen van hoge kwaliteit produceren met een klein budget. Houd echter rekening met de waarde die u krijgt. Wat als uw klanten u niet vertrouwen omdat u stockfoto’s gebruikt in plaats van echte van uw bedrijf?

Originele blogafbeeldingen definiëren

Originele blogafbeeldingen definiërenU weet waarschijnlijk dat SEO het beste presteert wanneer het materiaal uniek is. De inhoud is de meest cruciale SEO-component. Originele foto’s en afbeeldingen worden zelden gebruikt door webmasters op hun sites. Originele afbeeldingen zijn essentieel voor zoekmachine optimalisatie (SEO).

De meeste websites gebruiken stockfoto’s in plaats van unieke foto’s. Het is belangrijk om het belang van unieke afbeeldingen in SEO te begrijpen. Dit kan u helpen bij het bepalen of u stockfoto’s moet gebruiken en wanneer u echte foto’s moet gebruiken.

Nooit eerder zijn originele foto’s op internet beschikbaar gesteld. Het logo van het bedrijf is daar een goed voorbeeld van. Elk bedrijf of organisatie op internet heeft zijn eigen, duidelijke logo. Een hele frisse uitstraling.

Het toont de aanwezigheid van een bedrijf aan. Slechts een paar bedrijfslogo’s zijn uitwisselbaar. Een originele foto heeft de voorkeur boven een stockfoto voor online content

Wanneer u een omgekeerde afbeeldings zoekopdracht uitvoert op uw originele foto’s, ontdekt u links naar uw blog of website, evenals domeinen voor vergelijkbare organisaties of onderwerpen. Omgekeerd zoeken naar afbeeldingen komt veel voor in veel landen, en als een consument geïnteresseerd is in de goederen die u aanbiedt, zullen ze een omgekeerd beeld zoeken. Het zou het aantal bezoekers van de website verhogen en het gebruik ervan aangenamer maken. Originele werken zijn superieur aan kopieën.

Tips voor blogafbeeldingen die u moet weten

Tips voor blogafbeeldingen die u moet wetenFocus op verhalen vertellen.

De perceptie van de consument van uw organisatie op internet is belangrijker dan hoe deze werkelijk is. Zoek bij het kiezen van afbeeldingen voor de website van uw bedrijf naar afbeeldingen die een verhaal vertellen.

Denk na over je eigen verhaal. Is uw bedrijf een bedrijf dat de potentie heeft om een ​​verschil te maken in het leven van mensen? Bestaat er zoiets als een bedrijf dat nooit ophoudt met nieuwe ideeën te komen?

Let goed op de afbeeldingen die je hebt geselecteerd. Als het gaat om internet marketing, kunnen een paar goed gekozen afbeeldingen een veel boeiender verhaal overbrengen dan honderden woorden ooit zouden kunnen.

Wees authentiek

Overweeg daarna hoe uw schrijven klinkt en hoe u zich voelt. Als je serieus genomen wilt worden, zorg er dan voor dat je bedrijf er goed uitziet. Om te laten zien hoe aardig je bent, moet je ervoor zorgen dat je foto’s vriendelijk zijn en laten zien hoe je iets teruggeeft aan de gemeenschap.

Probeer waar mogelijk uw eigen foto’s te maken. Stockfotografie is nu veel gemakkelijker te vinden en te gebruiken. Elke foto die u of een professional maakt, zal daarentegen onderscheidend zijn.

In online foto’s komen de mensen in je team en het hart van je bedrijf niet goed over. Aan de andere kant doen originele foto’s dat wel. Koop nieuwe foto’s voor online marketing, websitefoto’s en andere doeleinden.

Definieer uw blogafbeeldingen van hoge kwaliteit

Als online best practices worden afbeeldingen met een hoge resolutie geadviseerd. Dit houdt in dat ze moeten worden afgedrukt met een resolutie van 300 dpi om te kunnen worden gelezen. Door het te vergroten, kunt u vervaging voorkomen. Test ten slotte uw afbeeldingen om er zeker van te zijn dat ze de website niet overweldigen en dat de gebruikers ervaring positief is.

Bedenk wie de foto’s gaat bekijken voordat u ze kiest. Zorg ervoor dat de vrouwen op uw foto’s tussen de 50 en 70 jaar oud zijn. Uw marketing materiaal moet de sociaal economische variatie van uw doelmarkt vertegenwoordigen.

Zorg ervoor dat u uw foto’s niet over bewerkt. Overmatig bijsnijden en Photoshoppen moet worden vermeden. Maak uw afbeeldingen zo realistisch mogelijk door zoveel mogelijk producten, mensen, dieren en landschappen toe te voegen.

Plaatsing van je blogafbeeldingen

Het kan moeilijk zijn om de beste afbeelding voor je blogartikel te kiezen.

Sommige foto’s zijn beschreven als “zeer formeel” en “rigide”. Een aantal van hen is amateuristisch. Het is denkbaar dat je niet weet hoe je een onderwerp moet benaderen.

Het is het beste om niet mee te gaan met de eerste afbeelding die je tegenkomt. l

Vermijd het gebruik van de eerste paar foto’s die worden geretourneerd door een Google-zoekopdracht, omdat veel blogs dit zullen doen. Sluit je ogen en bekijk het van dichterbij. Elke post moet een aantal alternatieven presenteren.

Past het kleurenschema van je blog bij de foto’s? Komt er ruzie tussen hen? Overweeg om te experimenteren met een paar concepten in een post-draft om te zien hoe ze doorkomen.

Kijk eens naar de volgende soorten afbeeldingen: Cartoons kunnen worden opgenomen in blogposts. Op een aantal foto’s staan ​​kinderen afgebeeld. Door dezelfde foto’s in al je berichten te gebruiken, creëer je een uniform uiterlijk.

Laat uw afbeeldingen opvallen door de volgende technieken toe te passen: Vermijd het gebruik van hectische afbeeldingen als u zacht schrijft.

Voor het wijzigen van de geselecteerde foto’s zijn de volgende keuzes beschikbaar: Door een afbeelding bij te snijden, kunt u zich misschien op een bepaalde regio concentreren of storende elementen elimineren.

Houd uw doelgroep in gedachten bij het selecteren van foto’s. Vermijd het gebruik van afbeeldingen van adolescenten en twintigers, bijvoorbeeld als je voor een ouder lezerspubliek schrijft. Vermijd in verhalen voor baby’s en peuters het gebruik van schoolgaande jongeren.

Zorg ervoor dat de afbeeldingen die u gebruikt van hoge kwaliteit zijn: u wilt afbeeldingen die schoon en duidelijk zijn. Er worden geen gepixelde foto’s gemaakt! Doorzoek indien nodig vele websites om de mooiste foto’s te vinden.

Overweeg voordat u uw afbeeldingen indient, hoe ze passen bij de rest van het materiaal op de site. U wilt geen dubbele afbeeldingen maken. Zorg ervoor dat uw foto’s een breed scala aan geslachten en etniciteiten vertegenwoordigen.

Hoe u originele of interactieve blogafbeeldingen krijgt

Hoe u originele of interactieve blogafbeeldingen krijgtKies een opvallende of opvallende achtergrond afbeelding om het effect van uw interactieve afbeeldingen te versterken. Uw kijkers zullen meer geboeid en betrokken zijn als u meer informatie geeft. U kunt films, foto’s, verbindingen met andere websites, GIF’s en sociale netwerkaccounts in uw materiaal integreren met behulp van interactiviteit. Door de lagen van de afbeelding hebben uw bezoekers meer informatie.

Een werk kan een geanimeerde component bevatten. De animatie trekt de aandacht van het publiek en moedigt hen aan om met meer passie mee te doen. Bijna niemand kan het weerstaan ​​om op de knop te drukken!

Hoeveel kosten originele blogafbeeldingen?

Hoeveel kosten originele blogafbeeldingenWelke bronnen kunnen we gebruiken om gratis foto’s voor onze website te verkrijgen? Vrij? Het duurt lang om een ​​zoekopdracht op internet uit te voeren. Het is waarschijnlijk tijdrovend.

Om echt gratis te zijn, moet een product of dienst beperkt zijn in de tijd. Klanten die vragen dat we hun website fotograferen, betalen een vergoeding.

Wat als u een methode ontdekt om uw website te onderscheiden van de concurrentie? Als het in de clipart bibliotheek van Microsoft staat, zullen veel mensen er baat bij hebben. Als u populaire foto’s op uw website gebruikt, komt deze onprofessioneel over.

Wees spaarzaam met foto’s op je website. Stockfoto’s zijn goedkoop en eenvoudig te verkrijgen. Zijn ze zo effectief als ze beweren? In marketing experimenten presteren echte foto’s beter dan commerciële foto’s.

Als u uw tijd op prijs stelt, moet u zich ervan bewust zijn dat de fantastische foto of afbeelding die u hebt ontdekt niet gratis aan u is verstrekt. Een grafisch ontwerper of fotograaf kan je hierbij helpen. Dit is een gratis service die u originele inhoud biedt om de esthetische aantrekkelijkheid van uw website te vergroten.

Dit basisidee is van toepassing op veel gebieden van website-ontwerp, niet alleen op afbeeldingen. Als een klus voor u te uitdagend is om alleen af ​​te ronden, huur dan een professional in. Bespaar tijd als het gaat om verkopen en leads. En nu, voor hoeveel geld?

Zelfs een klein bedrijf met slechts $ 10 kan tientallen originele blogafbeeldingen krijgen. Of, als u uw creativiteit gebruikt, kunt u het zelf doen. Begin met je eigen smartphone. Leer de basis en oefen.