Je hebt een email van ons ontvangen met de melding dat de verbinding is verbroken, wij controleren dagelijks meerdere keren of de verbinding tussen ons platform en jouw website nog werkt.
Als je een email hebt ontvangen van ons dan betekend dat wij al ruim 24 uur geen verbinding hebben kunnen maken met jouw website, als wij geen verbinding kunnen maken dan wordt jouw website automatisch uit onze marktplaats gehaald en dan kunnen er dus geen verkopen gerealiseerd worden totdat de verbinding weer is hersteld.
Graag willen we je vragen om de verbinding te herstellen,
hier zijn enkele veel voorkomende gevallen waardoor de verbinding niet tot stand gebracht kan worden:
Je kan hier de meest recente versie van onze plugin downloaden: Meest recente versie.
Als het SSL Certificaat is verlopen van jouw website dan kunnen wij geen verbinding maken en kunnen er dus geen verkopen gerealiseerd worden.
Ga naar je hosting provider en vernieuw je SSL certificaat, vervolgens kun je in de settings van jouw website op de knop “Check version” klikken en als de plugin versie verschijnt dan is de verbinding hersteld. Geeft de plugin versie nog steeds een error aan dan kan er nog iets anders aan de hand zijn.
Ga naar de website settings van de betreffende website en klik op de knop “Check version” als de plugin versie verschijnt dan is de verbinding hersteld. Geeft de plugin versie nog steeds een error aan dan kan er nog iets anders aan de hand zijn.
Controleer of de GUID sleutel overeenkomt met de sleutel binnen de settings van jouw eigen website en pas deze indien nodig aan, klik vervolgens binnen onze applicatie op de button “check version”
Is jouw website offline en wens je dat deze niet langer beschikbaar is binnen onze applicatie schakel dan je website uit binnen de settings van onze applicatie.
Ga naar mijn websites en klik vervolgens op de edit link van de betreffende website en vink de volgende functies uit:
En klik vervolgens op de “Save” button.
Hou er wel rekening mee dat als er verkopen zijn gerealiseerd op jouw website dat wij dit in mindering gaan brengen van jouw E-Cash Wallet zodat we de adverteerder kunnen terugbetalen.
Gebruik je Cloudflare of een andere beveiling op je website? Zorg er dan voor dat het IP adres en / of onze url in de whitelist staat.
Het IP adres van onze applicatie is: 13.67.9.4
Server locatie is: Signapore
Url van onze applicatie: https://my.blogdrip.com
Zodra de verbinding is hersteld wordt hij normaliter binnen 5 tot 60 min weer zichtbaar binnen onze marktplaatsen en dan kunnen er weer bestellingen geplaatst worden.
Er kan natuurlijk altijd iets anders zijn waardoor de verbinding niet hersteld kan worden.
Kom je er niet aan uit neem dan contact met ons op, ons team wil je graag helpen met het herstellen van de verbinding: contact
Of stuur een email naar: servicedesk@blogdrip.com of servicedesk@blogdrip.nl