Waardevolle content creëren die de influencers willen delen

Waardevolle inhoud creëren die de influencers willen delen
Influencers-marketing is om verschillende goede redenen effectief. Om te beginnen is het adblocking-software te slim af. Het belangrijkste is dat het het vertrouwen van de consument vergroot. Influencer-marketing, dat net zo invloedrijk is als mond-tot-mondreclame, speelt in op de behoefte van mensen om te horen wat hun vrienden, familie en andere vertrouwde bronnen over een product denken voordat ze een aankoopbeslissing nemen.

Nu steeds meer bedrijven en bureaus hun budget voor influencers marketing willen verhogen, is het slechts een kwestie van tijd voordat de concurrentie oplaait. De meeste organisaties en bureaus doen veel moeite om content van hoge kwaliteit te maken. Maar in een wereld waar iedereen om aandacht schreeuwt, hoe kun je je materiaal gedenkwaardig genoeg maken zodat influencers het opmerken?

Overweeg de volgende suggesties om uw content aan te passen voor marketingdoeleinden voor influencers.

Overweeg eerst deze basisprincipes.

Overweeg eerst deze basisprincipes.

Om een ​​sterke reden te hebben om je content te delen, zullen de influencers en andere content curatoren deze drie principes onder de loep nemen:

Toegankelijk

Een moeilijk begrip kan worden vereenvoudigd door het op te delen in kleinere, gemakkelijker te begrijpen delen.

Handig

Dat is, voor zover wij weten, mogelijk. De meeste mensen weten niet hoe ze met echte problemen moeten omgaan, dus het is belangrijk om te kunnen laten zien dat je dat wel kunt. Er zijn veel instructie- en how-to-stukken die erg populair zijn.

Aantrekkelijk

Van buiten ziet het er goed uit. Gebruik waar mogelijk de deelknop wanneer u schermafbeeldingen of andere afbeeldingen plaatst die verband houden met het artikel of de video die u promoot. Als de thumbnails voor je YouTube-video’s goed zijn, is de kans groter dat mensen ze bekijken.

Als je een relatie begint, is het eerste wat je moet doen iets van waarde geven. Hier zijn de sleutels tot succes het kennen van uw publiek en het geven van de juiste hoeveelheid informatie om hen te helpen een doel te bereiken dat ze zichzelf hebben gesteld.

Het beste zou zijn om het origineel te verbeteren en contact te maken met de juiste mensen. Data gedreven blogposts hebben bijvoorbeeld meer kans om gelezen te worden als ze er goed uitzien. Grafisch worden de belangrijkste zaken weergegeven.

Mensen denken dat de Skyscraper Technique werkt omdat er al een behoefte is en een groep mensen klaar staat die het willen weten. Een belangrijk voordeel van SEO is dat al het huidige materiaal is al geïndexeerd en beoordeeld door Google.

Vergeet niet je bronnen te vermelden als je statistieken, citaten of indirecte verwijzingen in je stuk gebruikt! De beste plaatsen om informatie te krijgen zijn onderzoek en whitepapers, onderzoeken, onderzoeken en professioneel advies. Door deze mensen simpelweg te noemen in goed geschreven materiaal, worden ze belangrijker voor uw publiek met betrekking tot geld en cultuur.

Bepaal je content type

Bepaal je content type

Er zijn veel soorten inhoud die u naar uw blog kunt brengen. Maar slechts een paar typen werken om de influencers en content curatoren te overtuigen om je te helpen met de promotie. Dit zijn de typen waarop we u willen voorstellen om u op te concentreren:

  • Interviews
  • Deskundige verzamelingen
  • Lijsten

Wat maakt deelbare content?

Wat maakt deelbare content?

Kortom, waardevolle content voor de meeste influencers heeft zo’n criterium, wat hen een sterke reden geeft om het te delen en opnieuw te delen met hun publiek. Geweldige content is degene die het volgende bevat:

Statistieken en gegevens

Daarom is het een geweldig hulpmiddel, want wanneer u uw gegevens maakt, met name unieke gegevens, wordt u de bewerker van die gegevens. Iedereen heeft dit soort bewijs nodig om hun beweringen of berichtgeving over een onderwerp te onderbouwen of tegen te spreken, en jij wordt de redacteur van die gegevens en cijfers.

Het is een goed idee omdat het voorziet in een behoefte in de markt. Zo krijgen ze de informatie die ze nodig hebben. Het is een goed idee omdat het zo gemakkelijk is om nummers te gebruiken en te citeren. “Laat het me weten als je er een naar wilt linken. We hebben voor uw gemak een kopie van de onderstaande grafiek geplaatst. Het is uw keuze om deze grafiek al dan niet op uw website weer te geven, maar dat kan. “U kunt elk van deze resultaten behalen. Zelfs als je de cijfers kent, kom je er doorheen.

Statistieken, gegevens, grafieken en grafieken zijn long-tail zoekwoorden die zelfs met traditioneel zoekwoordenonderzoek moeilijk te vinden zijn. Om ervoor te zorgen dat uw website in de zoekresultaten wordt weergegeven, moet u rangschikken op long-tail-zoekwoorden en vraagformulieren zoals ‘wanneer’, ‘hoeveel’, ‘hoeveel’ en ‘hoeveel’. Deze long-tail zoekwoorden zijn vaak moeilijk te vinden.

Er zijn niet veel van dit soort opvulmateriaal om uit te kiezen in uw zoekwoordenonderzoek. Je zult dus steeds meer op je intuïtie moeten vertrouwen als je erachter komt hoe je dit soort vulmateriaal moet noemen. Een goede vraag om jezelf af te vragen is: “Wat zou ik nodig hebben als ik hieromheen een soort branchedekking zou bouwen?” Wanneer u deze zoekwoorden en woordgroepen als uitgangspunt gebruikt, kunt u met andere zoekwoordvarianten spelen of Google Suggest gebruiken om erachter te komen wat het beste werkt voor uw site.

Visuele content

Zoals we eerder zeiden, is beeldmateriaal in dit geval erg belangrijk omdat het beantwoordt aan een wens die veel van deze mensen hebben. Een content marketeer, een auteur of een blogger vindt het vaak gemakkelijker om het beeldmateriaal van iemand anders te gebruiken en te vermelden en ernaar te linken dan om er zelf een te maken. Dit geldt zelfs als je een blogger of een auteur bent. Je hebt dingen nodig die de aandacht trekken en je geschreven tekst opbreken. Deze mensen hebben meestal niet het geld of de middelen om hun beeldmateriaal te maken.

Anti-mainstream komt

U kunt verschillende meningen hebben over verschillende onderwerpen. Waarom giet je je unieke invalshoek niet in je blog?

De huidige journalistiek en moderne media zijn in het algemeen gebaseerd op het idee dat ze bedoeld zijn om debatten op gang te brengen en beide kanten van een kwestie te laten zien, dus ze zouden beide moeten laten zien. Omdat ze beide doen, werkt dit. Veel delen van de zakenwereld hebben hiaten die moeten worden opgevuld. Je kunt misschien aan dat verlangen voldoen door traditionele wijsheid of gedachte in twijfel te trekken.

Als u in de zoekresultaten van Google wilt verschijnen voor lange of middellange zoekopdrachten, moet u dat doen. Zelfs als u dat niet doet, zou u nog steeds in de zoekresultaten moeten verschijnen. Ook al is dit een lastige opgave, het is vaak een goed idee om verschillende gezichtspunten als linkbait mee te geven. Dit is een goede manier om een ​​breed netwerk van contacten op dit gebied op te bouwen.

Het creëren van een merk waarvan u bekend staat om het hebben van een ander standpunt over een gemeenschappelijk onderwerp in uw vakgebied, is een goede manier om te beginnen. Je moet wat commentaarmarketing doen en sociale-media sites gebruiken om te beginnen. Als deze mensen ernaar worden gevraagd, kunnen ze zeggen dat je een bron bent. Als je zegt: “Nou, ik ben het niet eens met wat de meeste mensen denken over haardrogers.” Je probeert een merk op te bouwen. Haardrogers kunnen een probleem zijn, maar de andere twee opties zijn goed.

Deze tactieken zijn bedoeld om u te helpen relaties op te bouwen met mensen in uw vakgebied en een aantal van hun kennislacunes op te vullen, waardoor u twee van de drie soorten links kunt krijgen die u nodig heeft om goed te ranken in de zoekresultaten.

Bouw een goede relatie op met uw content curatoren

Bouw een goede relatie op met uw content curatoren

Ja, maar maakt het uit of je iets online zet en niemand er verbinding mee maakt of het deelt, ook al is het goed?

Het heeft geen zin om uren te besteden aan het maken en leveren van geweldige content als niemand het kan vinden.

Het maakt niet uit hoe goed uw content is als mensen niet naar u willen linken.

Dit is waarom je vrienden moet maken met belangrijke mensen.

Door met mensen te werken die veel macht hebben, bouw je een groter netwerk op dan er alleen nog een link aan toe te voegen. Bovendien laat je hun hele netwerk er deel van uitmaken.

De mensen met wie je werkt, moeten passen bij het imago van je bedrijf. Het is goed voor je publiek en het publiek van influencers om dit te doen.

Als een bekend persoon uw werk ondersteunt, kan uw materiaal bij een hele nieuwe groep mensen terechtkomen.

Social media influencers kunnen veel fans hebben die erg loyaal aan hen zijn (Twitter, Instagram, etc.). Sommige mensen kunnen misschien op een blog schrijven of een website maken. Het is mogelijk dat ze een lid van de pers zijn.

Overweeg kwaliteit boven kwantiteit op dezelfde manier waarop u relaties zou zoeken als u op zoek bent naar mensen met macht.

Groene content

Groene content

Nieuwsberichten hebben een beperkte tijdsduur. De tijd is misschien gekomen om je aandacht ergens anders voor je bestwil te vestigen.

Blijvende waarde: Evergreen Stuff zal nog steeds nuttig en relevant zijn, zelfs nadat het is opgeschreven of gemaakt. Omdat het niet vaak verandert, kunt u er altijd op rekenen dat er veel vraag naar is bij uw doelmarkt (en zoekers).

De groenblijvende content kan zijn:

  • Lijsten
  • Uitleggers
  • Checklists
  • Gidsen
  • E-boeken
  • Instructieberichten

Maak podcast-inhoud

Maak podcast-inhoud

Het is een goed idee om podcasts te gebruiken om volgers op te bouwen. Luisteraars zijn meer geïnteresseerd in blogs en sociale media dan lezers. Als gevolg hiervan zijn ze een goede manier om mensen u te laten geloven en uw boodschap te verspreiden.

Als je wilt dat mensen je podcasts vinden, moet je SEO (SEO) gebruiken.

Als gevolg hiervan is het moeilijk om podcasts te vinden, wat slecht is. Het is moeilijk om iemand op afspelen te laten klikken als je hun aandacht trekt.

SEO (Search Engine Optimization) kan een goede zaak zijn voor podcasts. Houd je podcast in de zoekresultaten van Google voor relevante zoekwoorden, zodat mensen hem kunnen vinden. Vind mensen die op zoek zijn naar dat soort content en plaats uw show voor hen. Misschien krijg je nieuwe luisteraars.

Door Google meer tekst te geven, kun je ervoor zorgen dat je aflevering hoger in de zoekresultaten wordt weergegeven. Volgens Google is het hebben van veel informatie een teken dat je ergens goed in bent. Een blogpost maken voor elke aflevering van je podcast is een geweldige manier om de zoekmachineoptimalisatie van je podcast (SEO) te verbeteren.

Als podcaster moet je je podcast aflevering opschrijven of beschrijven in een artikel. Dit geeft je luisteraars een idee van wat ze kunnen verwachten voordat ze naar je show gaan luisteren. Als je een bericht voor een blog schrijft, probeer dan je zoekwoord op plaatsen te plaatsen die gemakkelijk te zien zijn, zoals de titel, ondertitel en URL.

Wees de expert in uw niche

Wees de expert in uw niche

U moet ervoor zorgen dat uw content gemakkelijk te lezen is voor zowel nieuwe als langdurige gebruikers. Een content resource center kan het antwoord zijn op uw zoektocht naar het juiste antwoord.

Handleidingen, case studies, webinars, whitepapers en checklists kosten veel tijd en moeite. Ze nemen ook veel geld mee. Veel mensen willen geen tijd en geld besteden aan het bouwen van hun informatiecentrum, dus linken ze naar het uwe.

Zelfs als je dat niet bent, beschouw jezelf dan als een leider die denkt.

Betrek jezelf bij dingen waardoor je opvalt, opgemerkt wordt en laat zien dat je een expert bent in wat je doet.

Wees niet bang om in jezelf te geloven. Hier ben je een meester. Het is tijd om het te laten zien!

Wees eerlijk tegen jezelf. Herhaal of recycle niet alleen dezelfde oude, verouderde ideeën; denk buiten de doos. Als je iets ergs ziet, doe dan niets.

Wees eerlijk tegen jezelf. Probeer niet iemand te zijn die je niet bent. Trek je beste gezicht.

Dit zou je moeten zien. Mensen zullen aandacht aan je besteden als je unieke ideeën en indrukken hebt over de wereld om je heen. Blijf fris.

Door deze opinieleiders te citeren, kunt u uw auteur helpen meer aandacht te krijgen zonder dat hij al het onderzoek zelf hoeft te doen. Deze marketeers zullen deze content delen en ernaar linken omdat het gemakkelijk zal zijn.

Het is zo mooi. Dit is een goed voorbeeld van hoe u content kunt maken waarnaar mensen willen linken. Het Content Marketing Institute is een goede.

Overweeg om co-auteurschap te gebruiken

Overweeg om co-auteurschap te gebruiken

U vraagt ​​zich misschien af ​​of u in de huidige zakenwereld met een ander bedrijf zou moeten werken:

Dat klopt, en u leest het goed.

Een nieuwe groep heeft je werk van mensen gezien vanwege de relaties die je hebt gemaakt tijdens het werken aan het project. Houd van je vrienden en familie op internet.

Met een co-auteur is het alsof je op een ritje of duiktrip gaat met je beste SEO-vrienden. U kunt altijd op hen rekenen.

Dit is echter niet het einde van het verhaal.

Door beide teams te gebruiken voor gesponsorde versterking, kunnen we een breed scala aan mensen bereiken met content syndicatie overeenkomsten, sociale advertenties en native ads.

Video, webinars en infographics zijn allemaal goede manieren om uw materiaal op nieuwe manieren te gebruiken en in stand te houden.

Vind het juiste zoekwoord

Vind het juiste zoekwoord

SEO, content optimalisatie en zelfs e-mailmarketing gebruiken trefwoordonderzoek om erachter te komen naar welke woorden mensen zoeken.

Is het probleem dat het niet altijd even makkelijk is om de juiste Google-zoekwoorden te bedenken? De manier waarop mensen zoeken en waar ze naar zoeken is de afgelopen jaren sterk veranderd.

Onderzoek en gebruik trefwoorden om de beste resultaten uit uw webpagina’s en e-mails te halen.

Google gebruikt trefwoorden om te bepalen hoe uw inhoud moet worden gerangschikt op de pagina met zoekresultaten van zoekmachines. Ze zijn erg belangrijk om ervoor te zorgen dat uw content correct wordt weergegeven in de zoekresultaten van Google.

Gebruik trefwoorden om erachter te komen over welke onderwerpen u in uw stuk moet schrijven. Mensen die uw content lezen, kunnen deze informatie gebruiken om ervoor te zorgen dat deze aan hun behoeften voldoet.

Zoekwoordonderzoek is belangrijk voor alle marketing- en promotieactiviteiten, inclusief e-mailmarketing. Dit is goed voor zowel PPC als marktonderzoek, omdat het beide beter zal maken.

Als u kijkt naar hoe uw concurrenten zoekwoorden gebruiken, kunt u uw strategie verbeteren.

Afsluiten

Het is erg belangrijk om te weten wat uw materiaal anders maakt dan alle andere dingen die er zijn.

Linkwaardige content krijgt op korte en lange termijn meer links.

Koppelbare informatie kan u helpen sterke relaties op te bouwen binnen en buiten uw eigen bedrijf. Hierdoor word je een thought leader in jouw vakgebied.

Heb je de kenmerken van je artikelen al gecontroleerd? Hebben ze de aanpassingen nodig?