Tips om verkeer naar oude blogberichten te trekken

Tips om verkeer naar oude blogberichten te trekken

Hoe breng je oude blogberichten weer tot leven?

Er worden miljoenen berichten geplaatst, maar slechts een paar mensen bekijken ze voordat ze worden verwijderd.

Hier is veel tijd en geld verspild.

Oude blogberichten die niet bovenaan de pagina verschijnen, zijn een verspilling van moeite en geld. Ongeacht de leeftijd moet inhoud nog steeds worden geïndexeerd en goed in de zoekresultaten worden geplaatst. Een goed geschreven blogartikel kan organische bezoekers genereren.

Als een nieuwe lezer je meest recente bericht leuk vindt, heb je tot nu toe slechts 99 procent van je blogberichten bekeken. Denk je dat ze er iets aan hebben als ze ze lezen?

Ze zullen ze leuk vinden als het leuke berichten zijn.

Je bestaande materiaal kan zowel jou als je nieuwe kijkers ten goede komen.

Ik zal je vijf strategieën laten zien om meer mensen naar je vorige blogposts te laten kijken voordat ik je laat zien hoe je meer aandacht voor ze kunt krijgen. Allereerst wil ik u een vraag stellen.

Is het een nieuwe of een oude blogpost?

Overweeg wat effectiever is in plaats van u te concentreren op de kosten. Om eerlijk te zijn, dit is een ouder blogartikel van mij.

Waarom? Omdat het volwassen is geworden. De waarde van een blogbericht wordt bepaald door het aantal mensen dat het in de loop van de tijd bezoekt als gevolg van de hoge ranking in zoekmachines.

Volgens mijn blogverkeersstatistieken ontvangen de meest populaire inzendingen van de vorige maand een aanzienlijk aantal bezoekers. In de loop der jaren hebben ze een toename ervaren van het aantal aandelen, links en verkeer naar hun website op sociale media.

Het uitbreiden van je blog en bedrijf is sterk afhankelijk van het materiaal dat je eerder hebt gemaakt.

Het is niet langer mogelijk om eerdere blogposts op dezelfde manier te lezen. Maak een lijst van de blogberichten die de meeste invloed zullen hebben op uw SEO.

De archieven van uw blog, die al uw eerdere inhoud bevatten, zijn de sleutel om meer bezoekers naar uw site te trekken. Op de lange termijn heb je ongetwijfeld een paar oude berichten die wat aandacht vragen. Zelfs een kleine toename van het aantal personen dat uw vorige inhoud dagelijks leest, kan een aanzienlijke invloed hebben op hoe uw site groeit.

Dit zijn de manieren waarop u kunt overwegen om verkeer naar uw goede oude berichten te trekken.

Make A list of your potential posts

Maak een lijst van uw potentiële berichten

Noteer om te beginnen de URL of titel van elk blogbericht dat je hebt geschreven. Hiervoor kun je je analysepakket gebruiken.

Mensen die Google Analytics gebruiken, moeten naar ‘Gedrag > Overzicht’ gaan en daar opschrijven wat ze daar doen:

Direct naast de bovenkant van de pagina ziet u een lange lijst met uw beste berichten. Rechtsonder in het scherm staat een woord met de tekst ‘bekijk het hele rapport’.

Als u dit doet, krijgt u een completere lijst van al uw oude artikelen te zien. Desondanks zullen er in het begin tien posts worden gekozen.

5.000 rijen zouden er moeten zijn als je onderaan de pagina komt.

Wanneer u weer bovenaan de pagina komt, klikt u nogmaals op “exporteren” om het bestand op te slaan. Kies uit een van de spreadsheetopties in het vervolgkeuzemenu en klik erop.

Voor uw gemak zijn de gegevens uit Google Analytics bij elkaar gezet in een spreadsheet.

Let op de statistieken van de blogposts

Nadat u een lijst met artikelen heeft gemaakt, controleert u uw gegevens nogmaals om er zeker van te zijn dat u alles heeft wat u nodig heeft om uw project uit te voeren.

Als laatste stap in dit proces worden de berichten gekozen die de meeste kans hebben om organisch verkeer te krijgen. Bepaal in deze fase hoe je daar wilt komen.

Stel doelconversiemonitoring in Google Analytics in zodat statistieken over tijd op de pagina en het aantal mensen dat snel weggaat in je spreadsheet verschijnen.

Als je wilt weten hoeveel mensen je materiaal op sociale media hebben gedeeld, zijn er tools die je daarbij kunnen helpen.

U kunt veel URL’s tegelijk bekijken, maar de meeste beperken het aantal URL’s dat tegelijk kan worden gescand. Als uw site groot is, is het de beste manier om deze aangepaste methoden in Google Spreadsheets te gebruiken om ze allemaal tegelijk te krijgen.

Backlinks

Backlinks zijn een ander ding waar u misschien over na wilt denken. Je backlinks kunnen omhoog gaan als je bijhoudt welke berichten het populairst zijn en mensen naar die berichten stuurt in plaats van naar degenen die dat niet zijn.

Deze statistiek zal niet erg nuttig voor u zijn als u uw connecties meestal hebt gemaakt door contact op te nemen met de mensen die websites beheren. Als u nog een paar backlinks wilt krijgen, kunt u een betaalde bulk-backlinkchecker gebruiken, die een maandelijks bedrag kost.

Het maakt een spreadsheet met linkgegevens voor elke URL wanneer u uw URL’s invoert in de sociale checker. Misschien wilt u deze gegevens exporteren voordat u ze aan uw hoofdtabel toevoegt. Om erachter te komen hoeveel backlinks elke URL in uw spreadsheet heeft, vermenigvuldigt u het totale aantal links naar elke URL met het aantal mensen dat elke URL heeft bezocht. Met de statistiek “backlinks/bezoeker” kunt u zien hoe de twee sites het momenteel doen. U kunt zien hoeveel verkeer en hoe goed ze het doen.

Voeg Pinterest-vriendelijke afbeeldingen toe aan je oude blogberichten

De kans is groot dat de stijl en het uiterlijk van je blog in de loop van de tijd zijn veranderd. Om meer aandacht op Pinterest te krijgen, moet je echter weten hoe je moet bloggen. Je zou verticale foto’s moeten kunnen gebruiken in plaats van horizontale om meer aandacht te krijgen.

Om uw afbeeldingen er beter uit te laten zien, begint u eerst met de meest populaire afbeeldingen. Dus hebben we gekeken naar de meest populaire berichten op mijn site met Google Analytics. Dit is hoe we het hebben gedaan. Om nieuwe, Pinterest-vriendelijke foto’s toe te voegen die passen bij ons huidige kleurenschema en onze huidige taal, is de oorspronkelijke lijst met 20 berichten gewijzigd om nieuwe, Pinterest-vriendelijke foto’s toe te voegen. Sindsdien hebben we ze aan mijn planken en muren vastgemaakt. Het verkeer op onze blog is hierdoor gestegen.

Add Pinterest-Friendly Images in your old blog posts

Voeg meer relevante zoekwoorden toe 

Zoekwoorden zijn cruciaal bij zoekmachineoptimalisatie. Het is de term die iemand die ernaar zoekt op Google zou gebruiken. Maak intensief gebruik van uw zoekwoord in de tekst van uw artikel om het aantal bezoeken aan uw site te maximaliseren.

U kunt een artikel krijgen met de titel ’10 manieren om met een beperkt budget te reizen’ door te zoeken op de term ‘reizen met een beperkt budget’. Bovendien is de term “reizen” erg breed. Omdat de term ‘reizen’ te breed is, zou je moeten concurreren met een hele reeks andere blogs. Zorg ervoor dat uw sleutelzin, zoals ‘goedkoop reizen’, regelmatig voorkomt in uw stuk. Er is veel meer dat kan worden gedaan met zoekwoorden om uw positie in de zoekmachines en het aantal bezoekers van uw site te verbeteren.

Link the new posts and old blog posts – as long as they’re related

Koppel de nieuwe berichten en oude blogberichten- zolang ze gerelateerd zijn

Wanneer je een blogpost schrijft die meer dan een jaar oud is, heb je misschien een korte verklaring afgelegd die in een later bericht is uitgebreid. Er kunnen nieuwe berichten zijn waarnaar u kunt linken vanuit uw oude berichten. Dat is goed voor zowel uw lezers als het verkeer van uw blog. Ze krijgen meer informatie over een onderwerp waar ze om geven, en meer mensen zullen uw site bezoeken.

Update en bewerk je oude inhoud

“Recent Musings” en “Fun Friday Tips” zien er goed uit, maar de algoritmen van zoekmachines geven er niets om. Titels die uw zoekwoorden bevatten en ervoor zorgen dat mensen erop willen klikken, zijn erg belangrijk als u gevonden wilt worden door mensen die ernaar zoeken. Het is niet duidelijk hoe het moet. Maak een lijst met woorden die iemand in een zoekmachine zou kunnen typen om uw werk te vinden.

Hoeveel van uw vroege geschriften zijn niet gelezen omdat u maar drie mensen had om ze te lezen? Mensen die nieuwe blogs schrijven hebben veel meer moeite dan mensen die hun oude blogs up-to-date houden. Overwinningen die niet populair waren herschrijven en opnieuw publiceren zou een goed idee kunnen zijn.

Er is een lange weg veranderd sinds je eerste berichten. Je hebt veel geleerd. Bestaande artikelen moeten worden gewijzigd om de nieuwe informatie weer te geven die naar buiten is gekomen. Een die beter en langer is! Tijd om wat nieuwe dingen toe te voegen! U kunt ervoor zorgen dat meer mensen uw blog bezoeken door oude inhoud die nog steeds relevant is, te herzien en opnieuw te publiceren.

Zoekmachines

Wanneer zoekmachines elke dag op internet kijken, zoeken ze naar de belangrijkste dingen om te vinden. Google straft websites die dingen bevatten zoals verkeerd gespelde woorden of verbroken links. Bekijk je eerdere berichten op typefouten en zorg ervoor dat je spelling correct is. Gebruik ook een plug-in zoals hierboven om te zoeken naar verbroken links op uw site. Ja, je moet ze repareren.

Mensen verwerken informatie op veel verschillende manieren. Anderen willen slechts een kleine hoeveelheid informatie of afbeeldingen. Een enkel stukje informatie zal niet voor iedereen voldoende zijn. Gebruik oude inhoud opnieuw om meer mensen te bereiken.

Als je een blogpost schrijft, maak er dan infographics, video’s en podcasts van. Geef uw SlideShare-presentatie aan uw publiek en laat het aan hen zien. Geestige mensen staan bekend als kort.

Bewerk de meta

Uw titel hoeft niet perfect overeen te komen met uw kernzoekwoord om succesvol te zijn. De openingsparagraaf daarentegen moet duidelijk maken waar het werk over gaat. Neem daarom uw trefwoord of synoniemen op in uw kop.

Gebruik indien nodig hetzelfde nadrukzoekwoord in uw metabeschrijving. In Google-snippets wordt vaak de eerste alinea van een artikel weergegeven in plaats van de beschrijving van de inhoud. Zorg er daarom voor dat de opening van het voorwerp duidelijk de inhoud van het voorwerp weergeeft.

Rework the meta

Update de kwaliteitslinks

Zorg ervoor dat uw inhoud verbindingen heeft die binnenkomen en uitgaan. Door te linken naar andere artikelen is de kans groter dat ze worden weergegeven in de zoekresultaten van zoekmachines. Er is meer vertrouwen in uw website en uw inhoud als geheel. Deze zouden allemaal in je werk moeten zitten. Voeg als volgt externe links toe om meer bezoekers te trekken en vertrouwen op te bouwen in uw nieuwe inhoud:

Het is belangrijk om te zoeken naar verbroken links op uw eigen site. Daarna kunt u de verbroken links repareren en desgewenst aan uw inhoud toevoegen. Als je de tijd en het geld hebt, kun je ook de verbroken links op je website repareren.

Het is een nieuwe manier om te pronken met uw beste inhoud en uw website te verbinden. U kunt al uw beste artikelen, casestudy’s en andere publicaties samenstellen.

Een lijst met links vindt u hier. De mensen die uw ontwerp zien, zal het niet schelen als het er niet erg goed uitziet. Bedenk echter hoe mensen de site zullen gebruiken en maak de links zodat mensen snel de informatie kunnen vinden die ze nodig hebben.

Samenvatting

Als resultaat hopen we dat je nu begrijpt hoe belangrijk je vorige blogposts waren.

Het grootste deel van uw geld en tijd wordt besteed aan SEO en het behalen van resultaten.

Als je daarentegen eenmaal wijzigingen hebt aangebracht in je vorige werk, zul je veel nieuwe manieren vinden om het te gebruiken. Deze artikelen kunnen voor verschillende dingen worden gebruikt, zoals gastberichten, e-books, widgets en het gedeelte ‘meest populaire berichten’ van de zijbalk van uw site.

Vertel ons alsjeblieft wat je ervan vindt. Hoe ging het? Ik hoor graag van je.