Hoe u uw online naamsbekendheid kunt verbeteren

Een gids voor online branding en autoriteit door bloggen

Een gids voor naamsbekendheid en autoriteit door bloggen

In tegenstelling tot wat vaak wordt gedacht, zijn naamsbekendheid en autoriteit opbouw niet identiek. Uw bedrijf zal vaker naar voren komen in zoekmachines en op sociale media als u het online versterkt.

Als een merk zijn geloofwaardigheid al heeft bewezen, zal zijn online aanwezigheid meer gezaghebbend zijn. Vanaf hier leer je hoe je een online opinieleider kunt worden via blog of actief zijn op sociale media.

Wat is naamsbekendheid?

Wat is online branding?“Internet branding” of “naamsbekendheid ” verwijst naar de activiteit van het ontwikkelen van een merk op internet. Naarmate het internet vorderde, is branding steeds belangrijker geworden. Bedrijven communiceren met klanten en promoten hun merken met behulp van zoekmachines, sociale netwerken, online persberichten en online marktplaatsen.

Volgens sommige marketingexperts is het doel van naamsbekendheid om kopers te helpen de naam en het logo van een bedrijf te onthouden. Anderen associëren naamsbekendheid met de hele merkervaring van een bedrijf, product of andere merkentiteit. In het ‘Collaboration Age’ komt ook het ‘merkdiscours’ dat internet en mobiele communicatie mogelijk maken aan de orde.

Als het gaat om naamsbekendheid, is het maken van een website een cruciaal onderdeel van de strategie. Het doel van naamsbekendheid is om het ontwerp, de functies en de zakelijke boodschap van een website aantrekkelijker te maken voor de doelgroep, zodat ze terugkeren.

Hier komt het bloggen door.

Blogs zijn een uitstekende manier voor individuen die geïnteresseerd zijn in een bedrijf om er meer over te ontdekken als het gaat om internetbranding. Als het gaat om internet marketing, zijn er voor- en nadelen aan het posten van gasten. Volgens Matt Cutts, de directeur van Google’s Spam-sectie, wordt gastbloggen in 2014 steeds spammyer. Niets mag volgens hem worden gebruikt om backlinks te krijgen.

Social media wordt een belangrijk onderdeel van internetbranding. Repetitieve content en weergave netwerken kunnen helpen om de verbinding tussen sociale media en de producten en diensten van een bedrijf te verbeteren. Enkele van de tactieken die worden gebruikt om bedrijven te promoten, zijn onder meer re-messaging, gedragstargeting en site specifieke targeting.

Het delen van informatie over uw bedrijf en praten met uw klanten zijn twee van de belangrijkste onderdelen van social media branding. Mensen gebruiken regelmatig Twitter, Facebook, LinkedIn en YouTube om hun online merk op te bouwen. Maar voor nu zullen we ons concentreren op het bespreken van de hefboomwerking die u kunt halen uit bloggen.

Wat is autoriteit opbouwen?

Wat is autoriteit opbouwen?Als het gaat om autoriteit, is het zeer te relateren aan de geloofwaardigheid van uw merk of bedrijf.

In plaats van je te concentreren op zoekalgoritmen, moet je, als je online als een expert wilt worden gezien, je concentreren op het leveren van echte waarde aan zoekers.

Als echte mensen uw content leuk vinden, naar uw merk kijken voor richting, commentaar geven op uw producten en diensten en uw bedrijf zien als een leider in zijn branche, zullen zoekmachines deze signalen oppikken en gebruiken om uw site te rangschikken.

Zelfs als het eenvoudig is om zoekers en zoekmachines te verwarren, zijn er een paar verschillen die moeten worden opgemerkt.

Mensen die zoekmachines gebruiken, associëren “autoriteit” met content van hoge kwaliteit, betrouwbare en belangrijke informatie, echte betrokkenheid en bekende bedrijven.

Zoekmachines hechten echter meer waarde aan links dan klanten, en veel van de dingen die mensen gelukkig maken, zijn van invloed op hoe zoekmachines uw organisatie waarnemen.

Het Google algoritme is 45 keer aangepast. Een aspect van de autoriteit van zoekmachines kan niet worden benadrukt in termen van het belang ervan.

Zoekmachines beschouwen links als bewijs dat mensen uw online content waarderen en lezen. Als u veel links heeft, gaan zoekmachines ervan uit dat uw kennis betrouwbaar is, uw expertise waardevol is en dat u een leider bent in uw vakgebied.

Start een bezoekbare blog

Start een bezoekbare blogEen goede blog kan uw bedrijf helpen een reputatie op te bouwen in zijn branche. Dit gebeurt wanneer u geen sjabloon gebruikt en niet alleen uw product bespreekt in uw berichten. In plaats daarvan kunt u een van de volgende opties selecteren:

Tutorials maken over uw diensten of producten

Het maken van video cursussen voor uw website is een van de beste manieren om in contact te komen met uw volgers en klanten. Deze richtlijnen kunnen vervolgens in blogposts worden geplaatst of worden toegevoegd aan uw kennisbank. Mensen kunnen tot 95% onthouden van wat ze van video’s leren, maar slechts 10% van wat ze leren door tekst te lezen. Als gevolg hiervan is het kijken van een film de meest efficiënte manier om praktisch alles aan bijna iedereen te leren.

Als ze goed worden gedaan, kunnen ze ook een geweldige manier zijn om de mensen die uw producten kopen op een persoonlijker niveau te leren kennen. Klanten zullen uw organisatie herkennen doordat u deze een stem en een gezicht geeft. Klanten die denken dat ze u goed kennen, zullen eerder weer zaken met u doen.

De eerste stap is het bepalen van je klasindeling. Deze keuze valt uiteen in twee delen: beslissen wat te bespreken en welk formaat te gebruiken (screencast, live video, enz.).

Als het gaat om product gebaseerde bedrijven, ligt het antwoord vaak voor de hand. Je maakt instructiefilmpjes om consumenten te laten zien hoe ze je producten kunnen gebruiken. Maak om te beginnen lessen die de meest voorkomende zorgen van uw klanten behandelen. Dit is vooral belangrijk als uw klanten dezelfde problemen blijven houden.

Infografische gegevens van uw producten of services

Als u een blog heeft, moet u infographics in uw berichten opnemen. Als je infographics toevoegt aan je blog, wordt het niet alleen interessanter om te lezen, maar ook beter te ranken in zoekmachines. Ze kunnen u niet alleen helpen meer lezers en abonnees aan te trekken, maar ook uw idee uitleggen op manieren die alleen met woorden niet kunnen.

Visuele informatie is goed voor 90% van de informatie die door de hersenen wordt verwerkt. Wanneer woorden en beelden worden geïntegreerd, is het voor het publiek eenvoudiger om verbanden te leggen tussen de informatie en de beelden.

Wanneer geïntegreerd in een infographic, wegen de voordelen van zowel tekst als afbeeldingen op tegen hun nadelen. Taal is niet altijd even duidelijk als een afbeelding, en afbeeldingen zijn niet altijd even visueel aantrekkelijk. Door tekst en foto’s te combineren, kunt u een beeld creëren dat zowel aantrekkelijk als eenvoudig is voor uw bezoekers om te begrijpen en van te leren.

Mensen kunnen informatie realistischer begrijpen wanneer ze infographics gebruiken in plaats van een meer lineaire presentatie. Dit komt doordat het materiaal in een infographic zo is gestructureerd dat het laat zien hoe de vele stukjes data met elkaar verbonden zijn. Een staafdiagram geeft bijvoorbeeld het verschil tussen 25% en 75% op een veel begrijpelijker manier weer dan dezelfde informatie die wordt uitgeschreven.

Video’s ter ondersteuning van uw blog content

Het opnemen van video in de content van uw blog verbetert niet alleen de gebruikers ervaring, maar het helpt ook bij SEO. Soms gebruiken bedrijven blogs om organisch verkeer naar hun websites te leiden. Misschien kunnen ze hun doel bereiken door video te gebruiken.

Omdat video laat zien dat een stukje informatie compleet is, geven zoekmachines prioriteit aan artikelen met ingesloten video boven artikelen zonder. Begin met het filmen van de video zodra deze zinvol is en zal helpen om uw idee te realiseren.

Specialisten of experts Interviews

Hoewel het meer tijd en moeite kost om het te begrijpen, kan nuttige kennis worden vergroot door het van een specialist te horen.

Denk aan het volgende: Zou u een essay, onderzoekspaper of whitepaper geloven zonder origineel onderzoek en originele bronnen? Zou je een werk accepteren op basis van geplagieerd materiaal?

Ongeacht de branche of het onderwerpgebied, expertise biedt geloofwaardigheid aan een website. Geloofwaardige content voldoet niet alleen aan de behoeften van klanten, maar voldoet ook aan de vereisten van Google voor de hoeveelheid E.A.T. (expertise, autoriteit en betrouwbaarheid) op een pagina, waardoor uw positie wordt verbeterd. Dit is hoe het werkt.

Hoe betrouwbaar zijn de gegevens op uw website? Hebben ze bewijs dat ze echt begaafd zijn? Als dit waar is, is het echt fantastisch nieuws.

Door anderen op je blog te laten verschijnen, laat je zien dat je hun expertise waardeert en waardeert. Deze connecties zullen u kennis laten maken met enkele van de machtigste personen in uw vakgebied.

Uw geïnterviewde zal waarschijnlijk collega’s, vrienden en anderen over het interview vertellen, wat u en uw blog zal helpen het nieuws te verspreiden. Je krijgt ook de kans om nieuwe mensen te ontmoeten. De connecties van het onderwerp zullen helpen bij het verspreiden van het woord over het interview, wat resulteert in hoogwaardige backlinks naar uw website. Dit verhoogt de autoriteit van je blog.

Gastblog voor anderen

Het plaatsen van gasten is om verschillende redenen voordelig voor websites, waaronder de mogelijkheid om de positie van zoekmachines te verbeteren en inkomende links te ontwikkelen. Dit soort artikelen kunnen zowel vertegenwoordigen wie uw bedrijf is als de spontane naamsbekendheid vergroten.

U kunt verschillende bezoekers naar uw website sturen, waardoor u kunt experimenteren met nieuwe marketing methoden. Een andere techniek om uw producten en diensten onder de aandacht te brengen, is door middel van indirecte marketing.

Een gastpost is een stukje tekst dat op de website van iemand anders verschijnt. Posten op de website van een ander bedrijf of merk is onderdeel van een gastblogstrategie, maar het is niet het enige aspect.

Contentmarketeers gebruiken backlinks en vermeldingen in gastblogs om verkeer naar hun eigen websites te trekken. Als het publiek zich in dezelfde marktgroep bevindt als de uitgever, is de kans groter dat het materiaal waardevol voor hen is.

Het doel van de blog is om het aantal bezoeken aan uw website te verhogen en tegelijkertijd de autoriteit en de rangschikking van zoekmachines (SERP) te verbeteren. Naast deze doelen wilt u misschien de naamsbekendheid vergroten, een autoriteit worden over een bepaald probleem en een thought leader worden in uw branche.

Een bedrijf zal gewoonlijk een andere persoon vragen om een ​​gastpost te publiceren. Wanneer een gastpost wordt ingediend, publiceert het hostingbedrijf deze onder hun auteur identiteit en bedrijfsnaam.

Om het meeste uit een verbinding te halen, zoek je naar een website met een hoge domein autoriteit en veel reacties en shares. Hoewel de blogpost ongelooflijk relevant is, is het merk dat deze heeft gepubliceerd geen directe concurrent. Hostingpartijen mogen niet rechtstreeks concurreren met de doelen, diensten en items van gastposters. In plaats daarvan moeten ze diensten en producten leveren die een aanvulling vormen op die van de gastposter.

Wanneer u een gastblog schrijft voor een bedrijf dat vergelijkbaar is met het uwe, maar geen directe concurrent is, stelt u uw merk en content bloot aan nieuwe consumenten die geïnteresseerd zijn in wat u te zeggen heeft. Als gevolg hiervan zal uw nieuwe publiek uw merk beter leren kennen en kunnen ze in de toekomst bij u terugkomen als ze een vergelijkbare behoefte hebben.

Mensen zullen uw bedrijf eerder vertrouwen als deze vakjes zijn aangevinkt, aangezien het wordt ondersteund door een bekend en gerenommeerd merk.

Hier zijn onze top drie aanbevelingen om te beginnen met gastbloggen voor uw bedrijf

  • Vind de beste blogs die uw artikel als gastpost accepteren en stuur het naar hen via e-mail.
  • Verzin een aantal fantastische onderwerpideeën die de eigenaren van de blog nauwelijks zullen afwijzen.
  • Bouw een goede relatie op voor terugkerende gastposten in de toekomst

Vergeet blogreacties niet

Door op sites opmerkingen te maken over wat u weet, kunt u uw merk en autoriteit opbouwen. We raden u aan Google Reader te gebruiken om u te abonneren op de beste blogs in uw vakgebied en om opmerkingen achter te laten bij elk nieuw item. Het gaat niet om het verwerven van links; het gaat om het vergroten van de online autoriteit van uw merk.

U kunt leren hoe u uw opmerkingen kunt opmaken door te kijken hoe anderen die van hen opmaken. Sommige blogs eisen dat je je eigen naam gebruikt, terwijl andere je in staat stellen om een bedrijfsnaam te gebruiken. Klanten geven eerder feedback op de blog van een merk dan op de hoofdwebsite, daarom wordt er naar gelinkt.

Hoe kunnen blogs u helpen het vertrouwen van uw merk te ontwikkelen?