Hoe u contact kunt maken met leiders en influencers in uw bedrijfssector

Strategieën om contact te maken met leiders en beïnvloeders in uw niche

Strategieën om contact te maken met leiders en influencers in uw niche

Strategieën om contact te maken met leiders en beïnvloeders in uw nicheHeeft iemand die je kent ooit in de rij gestaan ​​om een ​​handtekening van een beroemdheid te ontvangen? Je had een bekende atleet of een fictief personage kunnen zijn. Weet je nog dat je je als kind zorgen maakte over wat je tegen de ‘ster’ in de rij moest zeggen? U kunt soortgelijke gevoelens hebben terwijl u op sociale media met een branche-influencer wilt communiceren.

Je mag die persoon in bepaalde opzichten misschien leuk vinden, maar je ziet dat een social media-connectie met die persoon goed voor je bedrijf kan zijn. In dit bericht wordt besproken hoe u kunt netwerken met influencers om uw bedrijf te ontwikkelen.

Identificeer de belangrijke personen in uw sector voordat u ze benadert. Als je je publiek wilt vergroten, moet je met influencers werken.

Een branche-influencer heeft een aantal kenmerken. U kunt de variabelen kiezen die u wilt gebruiken. Hier zijn de strategieën die u kunt doen om uw plan te laten werken.

Met wie wil je in contact komen?

Met wie wil je in contact komenKies eerst voor wie je schrijft. Het is dwaas om te proberen iedereen tevreden te stellen.

Bepaal wie als eerste moet worden gebeld. Webfluential pleit ervoor om uw programma te visualiseren voordat het in actie wordt gebracht. Wat zijn uw doelen? Heeft u een specifiek doel voor ogen met uw campagne?

Als u weet wat uw doelstellingen zijn, kunt u wellicht personen identificeren die u kunnen helpen deze te bereiken.

Kies met wie u vervolgens contact opneemt. Gelukkig zijn er tal van uitstekende oplossingen beschikbaar.

Definieer je influencer

Voordat u begint, wilt u duidelijk hebben met wie u wilt samenwerken. Je moet een duidelijk idee hebben van de influencers die je wilt bereiken.

Verspil geen tijd door de influencers willekeurig te krijgen. Maar hoe definieer je de influencer voor jouw project?

Allereerst wilt u uw doelen en doelstellingen definiëren, evenals uw programma. Wat voor doel wil je bereiken? Wat wil je met de influencer doen om jouw specifieke campagne uit te voeren?

Uw doelen zullen alles dicteren, van generiek tot de specifieke details. Daarom kun je na het verfijnen van je thema de juiste influencer vinden met slechts een paar tikken met je duim. Tijdens het proces moet je precies beslissen met welke influencers je contact wilt opnemen.

Onderzoek de beïnvloeders

Voordat u met invloedrijke personen in uw vakgebied spreekt, moet u ervoor zorgen dat u uw huiswerk hebt gedaan. Je loopt het risico een influencer te verliezen als je er niet genoeg onderzoek naar doet. Bezoek de social media-pagina van een bekende persoon.

Het is redelijk om een ​​uur te besteden aan onderzoek voor het betreffende project. Begin met het leren van alles wat je kunt over de mensen die je wilt ontmoeten.

Bereik uw beïnvloeders

Het is een goed idee om na het uitvoeren van een onderzoek contact te zoeken met influencers. Bekende mensen zijn te vinden op Twitter. Neem deel aan een Twitter-debat met iemand om diegene beter te leren kennen. Een enkel Twitter-gesprek kan gemakkelijk veel influencers uit de branche bevatten.

Een andere manier om betrokkenheid te bevorderen, is door materiaal van influencers te plaatsen en hun gebruikersnamen in de reacties op te nemen. De influencers zullen merken dat je ze getagd hebt als je hun werk deelt. Hierdoor krijgt de influencer meer kans om met jou samen te werken. Er zijn veel manieren om in contact te komen met de betreffende influencers. Sommige ervan zijn:

  • Deel je bericht
  • Stuur een bedankbericht
  • E-mail ze
  • Deel je content
  • Formeel voorstel
  • Enz.

Bied waarde tijdens interactie met influencers. Misschien willen ze je gedachten horen. Om voor beide voordelen samen te werken, moet je eerst het vertrouwen van de influencer winnen.

Betrokken zijn bij opinieleiders op sociale media is gemakkelijker dan ooit, maar je moet oppassen dat je ze niet beledigt of je merk schaadt. De hierboven geschetste tactieken kunnen worden gebruikt om snel commerciële relaties op te bouwen.

Digitale en online influences

Digitale en online influencesAlles wordt beïnvloed door sociale media. Mensen in gezagsposities hebben doorgaans minder volgers. Maar als je naar beneden graaft, zul je je realiseren dat hun volgers echt gesegmenteerd zijn.

Overweeg de mogelijke verbanden tussen online en offline bronnen. Maatschappelijk werkers en influencers kunnen helpen bij het genereren van videocontent.

Maak connecties met hun expertisegebied

Maak connecties met hun expertisegebiedU moet uw managers en specialisten ondervragen over hun competentiegebieden en vervolgens kijken naar de mensen die op die gebieden de meeste impact hebben. Arbeiders en personen in machtsposities kunnen dus met elkaar worden verbonden. Met deze methode worden honderden specialisten op een kaart uitgezet en gekoppeld aan vijf tot tien belangrijke personen.

Maak episodische content

Maak episodische inhoudB2BMarketing kan veel leren van het bingewatchen van Netflix- en Amazon-series. Natuurlijk wilt u het plan op de allerbeste manier schetsen. Je kunt de ideeën pitchen met je influencers, of er maar een paar presenteren. Zoals we weten, zeiden veel experts dat het het beste is om het beste voor het laatste te bewaren.

Als je eerste pitch ze al aantrekt om met je samen te werken, dan ben je in een veilige positie omdat je meer ideeën hebt om met hen te delen.

Deel dezelfde passies met je influencers

Bij deelname aan sociale gelegenheden moet men zijn best doen en zichzelf zijn. Gemotiveerde individuen zullen eerder deelnemen aan gesprekken en ideeën aandragen voor nieuw materiaal.

Je hoeft niet dezelfde agenda op te stellen als je influencers. Maar als je een vergelijkbare passie met hem/haar hebt, is het echt een geweldige manier om binnen te komen. Je kunt het ijs breken door alleen dezelfde passie te hebben.

Gebruik verschillende kanalen

Terwijl sommige bedrijven prioriteit geven aan het empoweren van hun werknemers op LinkedIn en Twitter, richten andere zich op het individu en hoe ze hen kunnen helpen contact te leggen met invloedrijke mensen. Er zijn veel platforms om te gebruiken. Maar je hoeft niet altijd de mainstream-keuzes te volgen. Sommige influencers op verschillende platforms hebben hun eigen doelgroep. U wilt de kanalen kiezen die echt het juiste publiek voor uw bedrijf kunnen bieden.

Maak content die uw influencers tagt

Schrijf over een belangrijk persoon om hun aandacht te trekken. “Ego-aas” hoeft niet altijd een puinhoop te zijn. Gebruik het werk van de influencer als model voor je eigen ideeën waar je publiek van profiteert.

Het delen van materiaal van influencers met je publiek is een geweldige manier om je waardering uit te drukken voor wat ze doen.

Neem je influencer op in je overzichtsonderwerpen

Een compilatie is een uitstekende techniek om contact te maken met een groot aantal bekende mensen.

Je moet elk individu een andere vraag stellen om dit te laten werken. U moet hun antwoorden op uw website plaatsen.

Bepaal welke informatie uw doelgroep wenst. Vraag advies aan belangrijke personen.

Gastpost op hun site

Als je een influencer van je waarde wilt overtuigen, neem dan contact op en bied aan om een ​​gastartikel te schrijven. In ruil daarvoor doe je hem een ​​plezier en toon je jouw expertise in jouw vakgebied. Het is een eenvoudige methode voor mensen om zelfstandig te studeren en tijd te besparen.

Veel beginners hebben veel succes geboekt via gastbloggen.

Tommy Walker is bijvoorbeeld als gast op verschillende websites verschenen, waaronder Crazy Egg.

Deze acties die redelijk van aard zijn De meest succesvolle methoden en waarom ze effectief zijn

Als u besluit deze methode te gebruiken, ga dan voorzichtig te werk. Beïnvloeders worden voortdurend gebombardeerd met nep-gastcontent.

Als u zich wilt onderscheiden van de massa, moet uw content lezers verrassen.

Bereik hun e-mailadres

Als u het normale contactformulier van de website gebruikt, kunt u niet zo efficiënt contact opnemen met een influencer.

Het is noodzakelijk om toegang te hebben tot het persoonlijke e-mailaccount van de persoon.

Het gebruik van een persoonlijk e-mailaccount, zoals Gmail, is geen goed idee. Als gevolg hiervan kunnen mensen zich zorgen maken.

Geef in plaats daarvan het adres op waar ze werken. Een e-mail die wordt verzonden vanaf een adres als info@example.com wordt mogelijk niet ontvangen door de influencer, waardoor uw bericht in handen komt van een assistent.

Hunter-software maakt het bijvoorbeeld eenvoudig om bijna alle e-mailadressen van werknemers van een bedrijf te vinden. Het is alleen compatibel met de gratis Chrome-app.

Om een ​​website te bereiken, klikt u op het oranje Jagervos-embleem in de menubalk.

De bekende e-mailadressen van het domein, evenals combinaties van voor- en achternaam, worden weergegeven.

Er is een specifieke methode om contact te leggen met personen die beslissingen nemen.

Een gepersonaliseerde e-mail is de beste manier om de aandacht van een influencer te trekken nadat je hun e-mailadres hebt.

Voordat u goederen, diensten of informatie van iemand anders op de markt brengt, moet u altijd hun toestemming krijgen.

Groove stuurde bijvoorbeeld een e-mail nadat hij was begonnen met het produceren van een reeks artikelen die $ 100.000 per maand aan inkomsten opleverden.

Het resultaat was dat maar liefst 83 procent van degenen die waren uitgenodigd om te reageren, dat deed.

Influencer-marketing is een tactiek om blogpostlezers aan te moedigen. U kunt dit bereiken door te zoeken naar manieren om de influencers te helpen en door open vragen te stellen.

Wees constant als je een sterke relatie wilt opbouwen met de mensen die je probeert te bereiken.

Een machtig persoon binnen een bedrijf, laat staan ​​een prominent figuur in de branche, reageert niet op e-mails of tweets.

Het opbouwen van relaties voordat u ze nodig heeft, is de meest effectieve manier om een ​​blijvende indruk te maken.

U kunt dit criterium gebruiken om hun blogseries te promoten en sterkere relaties op te bouwen met prominente mensen.

Elke influencer ontving twee tweets en een persoonlijke e-mail als onderdeel van hun outreach-campagne.

Je kunt succes hebben met influencers als je vergelijkbare engagementcriteria gebruikt.

Deel hun nieuwste content met uw media

Het grootste deel van de invloedrijke mensen die je zou moeten benaderen, zijn op de een of andere manier auteurs. Het grootste deel van hen werkt momenteel aan nieuwe content of heeft een afgewerkt product om te laten zien voor hun inspanningen.

Je moet ze dan helpen om het woord te verspreiden. De influencer kent de waarde van gratis exposure, ongeacht de grootte van zijn of haar fannetwerk.

Zelfs als je maar een paar volgers hebt, kan een simpele tweet of e-mail waarin de release van hun nieuwe boek of product wordt aangekondigd, hun aandacht trekken.

Jordan Ring’s marketing van Michal Stawicki’s meest recente boek is hier een goed voorbeeld van. Er wordt een slinkse methode gebruikt om de aandacht van een machtig persoon te krijgen.

Een van de beste manieren om verbindingen tot stand te brengen, is door uw publiek nuttige content te bieden waarvan u zeker weet dat ze die zullen waarderen.

Focus op influencers die vergelijkbare content hebben als de jouwe

Als je altijd nieuwe influencers aan het werven bent, zullen je huidige influencers snel hun interesse verliezen.

Je belangrijkste focus moet liggen op personen die het meest waarschijnlijk je nieuwe kennis met anderen zullen delen. U kunt ze eenvoudig zoeken via de Google-zoekmachine. Of, als u wat geld kunt investeren, kunt u betaalde tools zoals Buzzsumo gebruiken om u te helpen bij het zoeken.

Reageer op hun blog

Er is geen betere locatie om een ​​gesprek met een influencer te beginnen dan hun blog.

Als je het nog niet wist, machtige mensen zijn niet altijd zeker van hun talenten.

Is er een kans dat het gaat lukken? Zal alles gaan zoals ik verwacht? Is er een kans dat het gaat lukken? Hier is geen exact antwoord op. Maar je weet het pas als je het goed hebt geprobeerd?

U kunt uw zorg voor hun werk tonen door hen woorden van steun (maar geen aanbidding) te sturen.

Dit laat zien dat je geïnvesteerd bent in het werk van de influencer en om hen als persoon geeft, niet alleen wat ze voor je kunnen doen.