Hoe u backlinks voor het delen van afbeeldingen kunt krijgen

Effectieve strategieën om backlinks voor het delen van afbeeldingen te genereren voor uw blog of siteEffectieve strategieën om backlinks voor het delen van afbeeldingen te genereren voor uw blog of site

Elke digitale marketingstrategie moet linkbuilding bevatten. U kunt meer bekendheid krijgen en uw SEO-resultaten verbeteren door links te ontwikkelen. In digitale marketing is het moeilijk om backlinks van hoge kwaliteit te bouwen. Voorheen was het ontwikkelen van links de meest voorkomende manier om de zoekmachineoptimalisatiescore van een website te verbeteren. Websites mogen vanwege nieuwe beperkingen geen spam meer naar internetgebruikers sturen.

Er zijn voorzorgsmaatregelen getroffen om ervoor te zorgen dat de SEO-score van een website alleen is gebaseerd op natuurlijke links. Vergroot de autoriteit van uw website door te linken van en naar hoogwaardige sites. Het is waarschijnlijker dat uw site op de eerste pagina met zoekresultaten van zoekmachines verschijnt als u kwaliteitslinks (SERP) heeft.

Websites en bedrijven negeren vaak het feit dat unieke foto’s van hoge kwaliteit kunnen helpen bij SEO. Als ze op de juiste manier worden gebruikt, kunnen foto’s mensen helpen om op een blijvende manier contact te maken. Veel van Hollywood’s beste scenarioschrijvers hebben geen idee wat een film succesvol maakt.

Waarom originele afbeeldingslinks werken voor SEO

Waarom originele afbeeldingslinks werken voor SEOAls het op delen aankomt, kiezen individuen voor stockfoto’s boven hun eigen foto’s.

Haal het meeste uit wat de originele afbeelding te bieden heeft. Je verliest het als je nog niet bent begonnen met het maken van je eigen foto’s met behulp van fotografie of ontwerptools.

Wanneer afbeeldingen worden gebruikt om tekst op websites op te splitsen, zien ze er mooier uit en zijn ze gebruiksvriendelijker. Unieke foto’s worden steeds vaker ingezet in linkbuilding technieken. Meestal regelen de oplossingen van Google alles voor u.

De gegevens over een afbeelding worden de ‘metagegevens’ genoemd. Naast de bestandsnaam en het type bevat de metadata informatie over hoe de afbeelding is gemaakt. In deze sectie kunt u het cameramodel bekijken en bekijken hoe het beeld is opgesteld. Foto’s gemaakt met een smartphone kunnen GPS-informatie bevatten.

Google gebruikt website-informatie om koppelingen tussen de websites te maken. U krijgt meer gratis verkeer als mensen uw afbeeldingen delen op sociale media. Omdat foto’s van hoge kwaliteit aantrekkelijker zijn, zal een website van hoge kwaliteit met foto’s van hoge kwaliteit meer verbindingen van hoge kwaliteit aantrekken.

Strategieën om backlinks voor het delen van afbeeldingen te genereren

Strategieën om backlinks voor het delen van afbeeldingen te genererenHier zijn de beste strategieën die u nu kunt gebruiken om backlinks van hoge kwaliteit uit uw afbeeldingen te halen.

Infografische gegevens

Omdat data zo gemakkelijk toegankelijk is, zijn infographics de laatste jaren in populariteit toegenomen. Mensen die op internet weten waar ze heen moeten, ontdekken misschien een schat aan kennis, maar niet iedereen heeft de tijd of de neiging om een ​​lang essay te lezen. Sommige mensen willen hun kennis kunnen gebruiken. Deze foto is adembenemend.

In de wereld van vandaag, waarin nepnieuws en desinformatie als realiteit worden beschouwd, is het van cruciaal belang om een ​​mechanisme te hebben voor het snel en efficiënt verspreiden van informatie. Volgens studies helpen infographics mensen om beter te leren en te onthouden dan andere internetvormen.

Mensen die sociale media gebruiken, weten dat deze afbeelding behoorlijk populair is. Wanneer een infographic veel social media-aandacht krijgt, heeft deze het vermogen om een ​​ongeëvenaarde hoeveelheid hoogwaardige backlinks te produceren.

Kaart afbeeldingen

Als u niet van infographics houdt, gebruikt u in plaats daarvan kaarten.

Het grootste deel van het werk is al voor je gedaan op een kaart. Het is dus alleen een kaart.

MapChart, dat gratis te gebruiken is, kan worden gebruikt om dit soort afbeeldingen te maken. Je kunt ervoor kiezen om de hele wereld te bezoeken of je te concentreren op een bepaald land of regio.

In ons perspectief kan elke goed gemaakte generieke afbeelding helpen bij het bouwen van backlinks. Kaarten worden steeds vaker gebruikt om informatie grafisch over te brengen.

Neem aan dat alle visuele communicatie hetzelfde is. Waar het om gaat, is uw vermogen om het actief zo ​​te ontwikkelen en te produceren dat het uitdrukt wat u wilt dat het zegt. In termen van hoe goed ze presteren, mogen kaarten of infographics niet de voorkeur krijgen boven de andere.

Niet iedereen zou echter kaarten moeten gebruiken, en dit zou voor iedereen duidelijk moeten zijn (hoewel je wat mentale gymnastiek kunt doen om een ​​manier te vinden).

De geavanceerde versie van kaartenafbeeldingen zijn interactieve kaarten. Bij correct gebruik hebben interactieve kaarten het potentieel om linkbuildingprojecten drastisch te verbeteren. Sta insluiten op andere websites toe om de linkresultaten te verbeteren.

Gebruik dit alleen als het aan uw behoeften voldoet en u bereid bent bij te dragen aan de groei van het actief. Als u niet van kaarten houdt, kunt u andere interactieve displays maken (bijvoorbeeld interactieve recepteninfographics voor restaurants, interactieve bouwhandleidingen voor uw eigen stijl, enzovoort).

Citaten

Citaten worden vaak gebruikt op sociale media.

Er zijn veel hilarische, fascinerende en provocerende citaten op internet.

Het kan geweldig zijn als je veel macht hebt en langdurige partnerschappen kunt opbouwen door middel van offertes.

Citaten zijn ook te zien op populaire foto’s van sociale media. Elke gebruiker van sociale media heeft een momentopname gezien van een beroemd persoon die commentaar geeft op een andere foto. Dit formaat is eenvoudig en populair. Als je de juiste woorden en een goed beeld gebruikt, kun je een foto maken die miljoenen mensen zouden waarderen.

Unieke fotografie

Ongewone fotografie is het tegenovergestelde van gewone en eenvoudige fotografie.

Fotografie kan eenvoudig of uitdagend zijn, afhankelijk van wat je wilt bereiken.

In termen van “out-of-the-box” bruikbaarheid zijn fotografische hulpmiddelen minder nuttig dan infographics, kaarten en citaten.

Je hebt de mogelijkheid om te beslissen hoeveel je wilt uitgeven aan afbeeldingen van hoge kwaliteit.

Gebruik een reeks fotografische technieken om uw argument te demonstreren, inclusief eenvoudige technieken zoals filters en moeilijkere technieken zoals pannen en collage.

Kijk wat andere mensen doen op Pinterest en andere sociale-mediasites om te zien wat voor jou het beste werkt. Een andere factor om te overwegen is het type camera dat wordt gebruikt.

Je kunt je inspanningen op het gebied van linkbuilding niet terugkrijgen als je een selfie op Instagram plaatst. Zelfs als er niets anders is, kunnen foto’s van wat mensen zoeken veel aandacht trekken en de dialoog bevorderen.

Memes

Als je iets gemeens wilt doen, probeer dan memes te maken.

Wikipedia definieert een meme als “elk idee dat zich op internet verspreidt.” Memes daarentegen bestaan ​​meestal uit een afbeelding en een paar woorden.

Maximaliseer de Uitgelichte afbeeldingen

De derde vorm van een afbeelding die u kunt gebruiken om links te genereren, is er een die u zelf maakt.

Uw blog krijgt verschillende backlinks als gevolg van de prominente afbeelding.

Uitgelichte foto’s hebben een doel naast hun visuele aantrekkingskracht. Wanneer de uitgelichte afbeelding visueel aantrekkelijk is, is de kans groter dat mensen doorklikken.

Het is oké om stockfoto’s te gebruiken voor afbeeldingen.

Uw afbeeldingen optimaliseren voor linkbuilding

Uw afbeeldingen optimaliseren voor linkbuildingJe hoeft niet de duurste afbeeldingen in je blog te plaatsen. Je kunt het beste beeld in de stad hebben, maar het werkt niet als je het niet correct optimaliseert. Hier zijn manieren om uw afbeeldingen te optimaliseren voor linkbuilding van hoge kwaliteit:

Optimaliseer afbeeldingen op elk platform dat u gebruikt

Elke sociale media- en web 2.0-platform heeft verschillende vereisten en voorwaarden voor gedeelde afbeeldingen. U wilt de juiste afbeeldingsformaten kiezen die voldoen aan hun regels.

Gebruik sites voor het indienen van infographics

Er zijn verschillende inzendingssites waar u uw infographic-afbeeldingen kunt raken, zoals Pinterest, Visual Contenting, Graphicspedia, enzovoort.

Optimaliseer de metadata

Overweeg om aandacht te besteden aan de naam van het afbeeldingsbestand (met trefwoorden), de alt-afbeeldingstekst en het bijschrift van de afbeelding.

Uw afbeelding insluiten

Zorg ervoor dat je afbeelding deelbaar is

Relevante afbeelding

door relevante afbeeldingen te gebruiken, wordt uw inhoud ook relevanter. Niet alleen voor uw menselijke lezers, de beeldherkenning van Google zal ook de relevantie tussen uw afbeelding en uw inhoud waarderen.

Beste praktijken om de strategieën voor het delen van afbeeldingen te maximaliseren

Beste praktijken om de strategieën voor het delen van afbeeldingen te maximaliserenMaak afbeeldingen waarmee anderen zich willen bezighouden

Afbeeldingen zijn een essentieel onderdeel van internetmarketing. Het zorgt voor visuals die bezoekers inspireren tot een bepaalde actie, zoals het delen of het invullen van een contactformulier.

Maak iets unieks dat uw klanten zouden waarderen. Geef een antwoord op hun problemen.

Uw inhoud en afbeeldingen moeten eenvoudig te begrijpen zijn. Foto’s bevatten vaak statistieken, aanwijzingen, suggesties en komische elementen.

Geef regelmatig updates en let op hun opmerkingen om het gedrag van uw publiek bij te houden. Het aantal personen dat ze heeft gedownload, leuk vond, gedeeld en erop heeft gereageerd, kan je helpen te bepalen welke het populairst zijn.

Wie gebruikt je afbeeldingen?

Adverteerders moeten op de hoogte zijn van websites die naar hun foto’s linken en deze gebruiken zonder hun uitdrukkelijke toestemming. Het is een belangrijk feit in zowel zakelijke als digitale marketing.

Je hebt geen controle over hoe een online geplaatste foto wordt gebruikt. U kunt echter wel bijhouden wie uw werk gebruikt.

Het is voordelig om bevestiging te geven en backlinks op te nemen. Uw positie in de zoekmachines kan eronder lijden als iemand uw afbeelding maakt zonder uw toestemming.

U kunt Google Afbeeldingen zoeken gebruiken om uw afbeelding te uploaden of te plakken. Soortgelijke foto’s zijn zeer zeker door anderen gemaakt.

Als je merkt dat een van je afbeeldingen oneigenlijk is gebruikt, neem dan contact op met de eigenaar of beheerder van de website.

Afbeeldingen betaalde marketing

Sociale netwerken zijn een onmisbaar talent voor digitale marketeers. Hierdoor is SEO verbeterd.

Wanneer ze worden getoond op twee van de meest populaire sociale-mediaplatforms, Instagram en Pinterest, zien foto’s met een hoge resolutie er prachtig uit.

Instagram is ongetwijfeld een populair platform voor het adverteren van goederen en diensten. Instagram-marketing maakt het eenvoudig om een ​​groot aantal mensen te bereiken. Adverteren die zowel winstgevend als aangenaam is, is mogelijk.

Instagram wordt gebruikt door 86 procent van de bedrijven en 72 procent van die bedrijven plaatst minstens één keer per week een bericht. Pinterest is een superieur medium voor het genereren van leads dan Twitter, omdat het 80 procent meer viral is en een drievoudig hogere conversieratio heeft. Pinterest Marketing genereert meer inkomsten dan andere sociale medianetwerken. Pinterest vermindert het aantal fasen tussen ontdekking en conversie om adverteerders tijd te besparen.

Als u aanwezig wilt blijven op Instagram en Pinterest, moet u regelmatig publiceren en uw acties volgen. U kunt software gebruiken om uw sociale media-accounts te beheren. Upgrades kunnen worden gepland en analyses kunnen worden onderzocht.

Effectieve tools gebruiken

Om te beginnen zijn foto’s vereist tijdens het produceren van artikelen, blogs, websitemateriaal en updates van sociale media. Daarna kunt u de foto’s aanpassen aan uw behoeften.

ShutterStock, iStockPhoto en AdobeStock zijn bekende aanbieders van hoogwaardige afbeeldingen. Pexels, Pixabay, StockSnap en Unsplash zijn allemaal sites die gratis afbeeldingen van hoge kwaliteit aanbieden.

Canva, de beste online tool, waarmee je eenvoudig tekst en afbeeldingen op sociale media kunt genereren. Vooraf geladen sjablonen maken dit werk eenvoudiger. AdobeSpark, Fotor en Pixlr zijn slechts enkele van de gratis fotobewerkingstoepassingen die toegankelijk zijn.

Ondanks dat infographics al eerder in het boek aan bod zijn gekomen, rechtvaardigt hun belang een eigen hoofdstuk.

Infographics zijn in de huidige digitale marketing in populariteit gegroeid vanwege hun vermogen om begrip en betrokkenheid te bevorderen. Infographics zijn visueel aantrekkelijk. Infographics worden dertig keer minder vaak gezien dan producten met alleen tekst.

65 procent van de B2B-marketeers gebruikt infographics in e-mails, presentaties en blogs. Ongeveer 30% van de mensen ontwikkelt zijn eigen infographics.

Het maken van dynamische, meeslepende en gedenkwaardige infographics kost veel tijd en werk.

Piktochart, Venngage, Visme en Easel zijn enkele voorbeelden die u kunt gebruiken voor het maken van effectieve infographics. .

Zorg ervoor dat uw lezers uw afbeeldingen kunnen vinden

U kunt nu foto’s uploaden naar uw sociale media-accounts en website. Uw foto mag nooit door iemand worden gezien.

Deze afbeeldingen zijn nutteloos tenzij anderen ze kunnen vinden en bekijken.

Crawlers of robots zijn vereist om afbeeldingen te indexeren. Omdat zoekmachinerobots geen foto’s kunnen lezen, zul je verschillende arrangementen moeten maken.

Het beschikbaar maken van afbeeldingen op sociale netwerksites vereist een creatieve aanpak. Beeldbeschrijvingen kunnen worden gedeeld op LinkedIn en Twitter. Elk Pinterest-bericht moet ook een beschrijving hebben.

Het gebruik van trending hashtags op sociale medianetwerken zoals Facebook, Instagram, Twitter en LinkedIn kan de viraliteit van uw bericht vergroten.

Als uw foto’s gemakkelijk toegankelijk zijn, ziet u een toename van het verkeer en de betrokkenheid van gebruikers.

Controleer de afbeeldingen van uw concurrenten

Observeren wat rivalen doen is een onderdeel van conventionele marketing. U moet uw concurrentie nog steeds in de gaten houden, zelfs als deze gemakkelijk toegankelijk is via digitale en sociale media.

Verken hun website en sociale media zonder ze te laten weten wie je bent.

De meest recente marketingtrends kunnen in deze methode worden gehandhaafd. onderzoekt de methoden die worden gebruikt om bezoekers en interactie te stimuleren.

Uw contentstrategie en marketingstrategie kunnen hierdoor worden beïnvloed. Misschien moet je je rivalen benaderen als je wilt dat mensen aandacht aan je besteden.

Conclusie

Het bouwen van links met afbeeldingen werkt goed als het goed wordt gedaan.

Het maken, verspreiden en opzetten van links naar uw website kan allemaal met behulp van afbeeldingen. Zorg ervoor dat elke afbeelding is geoptimaliseerd als u backlinks wilt.