Hier leest u hoe infographics voordelen kunnen bieden aan uw contentstrategie

Hier leest u hoe infographics voordelen kunnen bieden aan uw contentstrategieWaarom geen infographics gebruiken in uw contentstrategie? Is digitale marketing een verstandige investering van uw tijd en geld?

Infographics zijn een effectieve techniek om feiten samen te vatten en informatie door te geven aan de lezers.

Ze hebben het vermogen om een verhaal over te brengen op manieren die alleen met woorden niet kunnen.

Het is de afgelopen vier jaar met 67 procent gestegen vanwege de bezorgdheid van B2B-marketeers dat infographics misschien niet langer zo krachtig zijn als ze ooit waren.

Marketeers geloven dat visuals behoorlijk krachtig kunnen zijn.

Bijna de helft van de marketeers is van mening dat visuele marketing uiterst essentieel is, 22% vindt het belangrijk en 19% gelooft dat dit helemaal niet zo is.

Ondanks dat er verschillende redenen zijn om infographics in je materiaal te gebruiken, hebben we de top tien op een rijtje gezet.

Door de uitbraak is ons leven veranderd. Het grootste deel van onze aankopen gebeurt nu online. Bedrijven over de hele wereld beginnen geld uit te geven aan zaken als sociale media en e-mailmarketing. Kleine bedrijven moeten marketing en gemeenschapsontwikkeling inzetten om zich te onderscheiden van hun concurrentie.

E-mailmarketing

E-mailmarketing is een van de meest effectieve manieren voor kleine bedrijven om hun klanten te bereiken. Volgens Campaign Monitor zijn de e-mailopenpercentages sinds de uitbraak wereldwijd met 4,1 procent gestegen. Klanten onderzoeken merken om te bepalen of ze aansluiten bij hun opvattingen en attitudes.

Het is van cruciaal belang om empathie als belangrijkste marketingtactiek te gebruiken. Kleine bedrijven kunnen mogelijk een loyale consumentenbasis opbouwen door gebruik te maken van hun verleden. E-mailmarketing kan u helpen al deze dingen te bereiken, uw marketinginspanningen te verbeteren, contact te maken met uw publiek en uw merk uit te breiden.

We krijgen elke dag zoveel verse spullen dat we niet weten waar we moeten beginnen. Het lezen van wat een grote hoeveelheid literatuur lijkt te zijn, kan vermoeiend zijn. Een infographic kan auteurs van inhoud helpen om de belangrijkste aspecten van hun werk voor hun doelgroep te benadrukken.

De verschillende visuele kenmerken van een infographic, zoals grafieken en afbeeldingen, kunnen mensen helpen de informatie sneller op te nemen. Wil je een aantal van je grootste werk verbeteren? Infographics bieden vijf duidelijke voordelen in contentmarketing, en dit voorbeeld kan als model dienen voor uw eigen werk.

Infographics helpen het publiek te beslissen

Omdat afbeeldingen gemakkelijker te begrijpen zijn, helpen ze bij het absorberen van kennis. Beslissingen kunnen sneller worden genomen als informatie sneller wordt verwerkt.

Dit kan handig zijn voor het presenteren van moeilijke problemen, zoals wetenschappelijk onderzoek

Omdat beelden tot honderd keer sneller worden verwerkt in het menselijk brein dan woorden, zijn we voornamelijk visuele wezens. Complexe onderwerpen worden gemakkelijker verteerd door de hersenen als ze worden gepresenteerd in een infographic.

Hierdoor kan uw bedrijf haar einddoel beter uitleggen.

Het kan helpen de invloed van uw inhoud te vergroten

Onderzoek doen kost tijd en geld.

Mensen moeten een aanzienlijke hoeveelheid tijd besteden aan het beoordelen van hun gegevens en het bepalen welke statistieken het meest zinvol zijn.

Een infographic is de volgende stap om deze gegevens om te zetten in een visueel aantrekkelijk beeld. Niet alle infographics vereisen unieke ideeën, maar uw werk kan door anderen worden gebruikt. Bezoekers zullen eerder bereid zijn om met uw bedrijf samen te werken en u te helpen als u hen voorziet van interessante en relevante informatie en afbeeldingen.

Hulp bij het opbouwen van merkimago

Misschien wilt u opvallende foto’s maken om mensen te helpen meer over u of uw bedrijf te ontdekken. Hiermee kunt u laten zien dat u een expert bent in uw onderwerp.

Mensen laten zien dat je weet waar je het over hebt, kan je merk nog meer helpen.

Een infographic met relevante foto’s en inhoud kan u helpen om aan te tonen dat u een betrouwbare bron bent.

Dit houdt in dat je contentplan de missie en identiteit van je merk moet weerspiegelen.

Het uiterlijk van een infographic kan u helpen bepalen of deze afkomstig is van uw site of van een externe bron.

Het duurt niet lang voordat uw publiek uw infographics als uniek herkent.

Het is van cruciaal belang dat de kleuren en lettertypen van uw infographics overeenkomen met die van uw logo.

Hoe meer mensen je kennen en vertrouwen, hoe beter.

In plaats van content schrijven over uw bedrijf, is een infographic de ideale manier om het nieuws erover te verspreiden. Over het algemeen werpt 94% van de mensen een blik op items die visueel niet aantrekkelijk zijn. Neem uw logo en merk op in de infographic die u maakt, zoals deze. Wanneer u een infographic met een goed merk gebruikt, krijgt uw merk meer bekendheid.

Het geeft meer visuele aanwijzingen

Veel mensen zijn geboeid door data, met name statistieken. Infographics zijn een prachtige manier om een ​​grote hoeveelheid informatie grafisch weer te geven.

Door de voor de hand liggende lay-out zullen lezers meer vertrouwen hebben in uw inhoud en deze interessanter vinden.

Begrijpelijke kennis kan aantrekkelijker zijn. Infographics zijn uitstekende hulpmiddelen om gegevens samen te vatten. Visuele representaties verhogen de waarde van uw materiaal.

Materiaal dat gemakkelijk te begrijpen is, zal eerder worden bewaard. Volgens het onderzoek van Hubspot kregen blogberichten die infographics gebruikten 178 procent meer links en 72 procent meer views dan degenen zonder.

Het gebruik van een infographic kan visuele leerlingen helpen om onderwerpen met veel tekst te begrijpen.

Langzaam ladende tekst verliest zijn effectiviteit in een steeds visuelere omgeving wanneer sites zoals Instagram en TikTok grotendeels afhankelijk zijn van afbeeldingen.

Infographics geven informatie grafisch weer op een manier die de meeste leerstijlen van mensen aanspreekt.

De leesbaarheid van uw infographic:

  • Maak continu gebruik van merkconsistente kleuren.
  • Experimenteer met verschillende lay-outs om het meest effectieve ontwerp voor uw doelmarkt te vinden.
  • Begin met een eenvoudige sjabloon en verbeter deze vervolgens met uitgebreide A/B-tests.
  • Verminder de tijd die u besteedt aan schrijven en vergroot de tijd die u besteedt om ter zake te komen.
  • In plaats van massaal infographics van lage kwaliteit te genereren, streeft u naar een eindproduct van hoge kwaliteit.

Zoals eerder gezegd trekken infographics niet alleen een groot publiek, maar dragen ze ook bij aan de ontwikkeling van de autoriteit van een merk in de ogen van zoekmachines als Google.

Mensen reageren sterker op visuele dan op tekst gebaseerde informatie.

Infographics kunnen bij elke marketinginspanning worden gebruikt, ongeacht uw ervaringsniveau. Infographics vallen op in een zee van informatie. Hun verbluffende uiterlijk trekt mensen aan. Als het gaat om begrijpend lezen, kunnen kleurenfoto’s de aandachtsspanne van lezers vergroten en herinneren met 82 procent. Een uitstekende infographic kan u helpen als u wilt dat uw publiek meer onthoudt dan alleen wat u zegt.

Makkelijker om te delen – gemakkelijker om viraal te worden

Een van de dingen die infographics populair maken, is hoe eenvoudig het is om ze te verspreiden. Wanneer u een infographic maakt, kunt u deze snel toevoegen aan uw blog of website door een link naar de website van de maker op te nemen.

Wanneer u uw afbeeldingen op een sociale netwerksite zoals Facebook of LinkedIn plaatst, kunnen anderen ze delen met hun vrienden en collega’s. Je weet nooit wie door jouw werk kan worden geïnspireerd en dit met anderen wil delen, dus doe altijd je best bij het maken van een visueel aantrekkelijke infographic.

Infographics maakt u een expert in uw niche

Is er een onderwerp waarin je zou willen pronken met je vaardigheden? U kunt een infographic gebruiken om te laten zien dat u weet waar u het over hebt. Het is gebruikelijk om uw begrip van iets te demonstreren door het te vereenvoudigen. Ze zullen ook je uiterlijk verbeteren als resultaat van het substantiële onderzoek dat ze zullen doen.

Een contentmarketingplan met infographics is essentieel en u moet ze gebruiken. Laat de contentmarketingexperts van Front Porch Solutions u helpen bij het ontwikkelen van iets opmerkelijks! Laat het ons weten als je een nieuwe aanpak hebt, zodat we deze kunnen verkennen.

Velen van ons vinden statistieken op zichzelf al intrigerend, maar wanneer ze worden gecombineerd met een visuele, worden ze veel meer.

Met behulp van een infographic kunt u uw expertise demonstreren en tegelijkertijd de betrouwbaarheid van uw merk vergroten. Het maken van een infographic heeft een aanzienlijke hoeveelheid tijd, talent en ervaring nodig, die uw publiek niet heeft totdat u deze aan hen levert.

Lezers zullen je als een expert zien, omdat je zoveel informatie hebt verzameld.

Wanneer u een infographic maakt, kunt u alle informatie van uzelf of van iemand anders combineren in één afbeelding. Als u datavisualisatie kunt gebruiken om een ​​boeiend verhaal over uw bedrijf te vertellen, zullen u en uw organisatie positief worden gezien.

Boost uw website- of blogbezoek met behulp van infographics

Visueel aantrekkelijke en boeiende infographics zijn een gegarandeerde methode om bezoekers te overtuigen uw website te bezoeken. Er zullen meer mensen naar uw items kijken omdat de kopers van vandaag de zaken liever met hun eigen ogen bekijken.

Als het gaat om materiaalmarketing, gaat het erom mensen informatie te geven die ze willen lezen en delen, dus zorg ervoor dat u dat doet.

Info’s maken

Bedenk bij het maken van de infographic hoe deze op internet zal worden gevonden. Zeg niet het verkeerde.

U moet bijvoorbeeld een infographic maken voor uw beoogde publiek. Je moet de infographic ook aan je doelgroep leveren op een manier die voor hen logisch is.

Het kan worden toegepast op aangesloten websites. Zo ja, hoe gaat u dit aanpakken? Wat zijn de locaties? Nee, ik geloof niet dat ik het naar al mijn huidige en potentiële klanten zal e-mailen.

De infographic is klaar voor gebruik als u deze vragen invult voordat u aan het project begint.

Het maakt niet uit hoe geweldig het schrijven is als de lezer het zich na een paar seconden niet meer kan herinneren. Afbeeldingen, die 60.000 keer sneller worden opgenomen dan tekst en door 66 procent van de mensen kunnen worden begrepen, zijn een van de beste methoden om informatie over te dragen.

Uw lezers

Uw lezers kunnen snel door uw materiaal bladeren, ontdekken wat ze moeten weten en het lang bewaren nadat ze klaar zijn met lezen, als u er een infographic van maakt.

We kunnen naast foto’s en grafieken gegevensvisualisaties gebruiken om het verhaal dat de gegevens vertellen snel en effectief uit te drukken. Degenen die net beginnen te lezen, zullen snel de inhoud begrijpen van wat wordt overgebracht.

Om consumenten te verleiden om mee te doen, moet marketingmateriaal een blijvende impact hebben. Een infographic, zoals een goed geschreven whitepaper of eBook, is misschien moeilijk te vergeten.

Vanwege onze herinneringen willen we dingen leuk vinden, delen, downloaden, doorsturen en opmerken. Mensen die leuke dingen voor je infographic doen, maken hem socialer, wat de verkoopvooruitzichten en de kans op nieuwe klanten vergroot.

U kunt infographics insluiten in elk online medium

In termen van technologie zijn de draagbaarheid en insluitbaarheid van een infographic van cruciaal belang.

Iedereen kan uw materiaal eenvoudig delen door het op hun eigen website in te sluiten. Mensen die op andere websites browsen, zullen terug willen linken naar die van jou.

Als ze komen, wat moeten ze dan doen? Dit geeft volgens Google aan dat je content gedeeld moet worden. Als gebruikers op uw pagina komen, rondkijken en vervolgens weer vertrekken of wegklikken, heeft dat geen zin.

Er zouden meer links, inhoudsaanbiedingen en gebieden beschikbaar moeten zijn waar consumenten aankopen kunnen doen, in aanmerking komen voor aankopen of verkoopleads worden.

Het is gemakkelijk om de resultaten bij te houden en te beheren

Het bijhouden en analyseren van infographics is uiteindelijk een fluitje van een cent! Deze aanpak kan worden gebruikt om de effectiviteit van een infographic te bepalen. Uw volgende infographics zullen succesvoller zijn als u weet wat uw kijkers willen zien.

De richtlijnen voor infographics en andere soorten informatie zijn hetzelfde.

Onderzoek CTA-klikken als de infographic met een wachtwoord is beveiligd. Nadat u heeft bepaald hoeveel bezoekers de relevante bestemmingspagina’s hebben bezocht, wilt u conversies onderzoeken.

Het is van cruciaal belang om het aandeel op sociale media en individuele paginahits van verwijzende URL’s, sociale media of eventuele advertentie- of remarketingcampagnes die u uitvoert, bij te houden.

U moet bijhouden hoeveel mensen uw materiaal hebben bekeken, gedownload en gedeeld met hun collega’s, zolang het kan worden bekeken, gedownload en gedeeld.

Wanneer u attributietracking en -rapportage toepast, kunt u ontdekken hoe effectief uw infographic is in het aantrekken van prospects en het teruggeven van geld aan uw bedrijf als gevolg van hun tijd besteed aan uw infographic.

Omdat infographics het meest populaire materiaal is voor je persona’s, moeten ze worden opgenomen in je algehele contentstrategie.