Eenvoudige stappen om een succesvolle organische verkeerspijplijn op te bouwen

Eenvoudige stappen om een succesvolle organische verkeerspijplijn op te bouwen

Een van de belangrijkste factoren voor hoe goed uw internetbedrijf het doet, is hoe goed uw website wordt gezien. Marketeers gebruiken SEO-methoden die overeenkomen met de zoekintentie van hun doelgroep om meer organisch verkeer te krijgen. Er wordt gezegd dat organisch verkeer van goede kwaliteit naar webpagina’s komt die 50 procent van de tijd hoog in de zoekresultaten verschijnen. Dat is de kracht van goede SEO! Het kan stijgen in de zoekmachine rankings.

Het is waarschijnlijker dat een persoon die iets wil kopen een hooggeplaatste website bezoekt omdat deze op de eerste pagina met zoekresultaten staat. Tegenwoordig denken de meeste marketeers dat inkomende SEO-strategieën zoals blogs en website-content hen helpen de meeste leads te krijgen. Marketingprofessionals kunnen SEO gebruiken om meer verkeer en leads te genereren. Als eigenaar van een online bedrijf heeft u mogelijk problemen gehad om uw website meer op internet te laten verschijnen. Deze strategieën veranderen daarentegen naarmate de tijd verstrijkt.

SEO-inspanningen en meer organisch verkeer

Uw SEO-inspanningen hebben tot nu toe misschien gewerkt, maar de meeste brengen geen nieuwe mensen binnen. Als uw internetbedrijf meer klanten wil krijgen, zal het moeten nadenken over hoe het weer nieuwe klanten aantrekt. Mensen praten vaak over zoekmachineoptimalisatie als ze het hebben over verkeer (SEO). Marketeers gebruiken SEO (Search Engine Optimization) al heel lang om hun websites beter zichtbaar te maken en organisch verkeer te krijgen om ze op internet te bekijken. Het verkeer wordt beïnvloed door de werking van de algoritmen van zoekmachines, de persoonlijkheid van het merk en het doel ervan.

Ook al lijkt het een eenvoudig proces, het kost wel veel tijd en energie. Het is belangrijk om het krijgen van nieuwe klanten op uw website te automatiseren om zo veel mogelijk verkeer te krijgen. In dit geval de organische bezoekerspijplijn. Mensen kunnen uw website nu zelf vinden.

Als u wilt dat mensen naar uw website gaan, kunt u een zoekopdracht op Google gebruiken, een aanbeveling van iemand die u kent, een e-mail of een link. Een organische verkeerspijplijn maakt geen gebruik van betaalde advertenties, zoals PPC, en haalt in plaats daarvan verkeer uit veel verschillende bronnen.

Gebruik de hack-gebruikersvragen om uw zoekwoorden te vinden

Gebruik de hack-gebruikersvragen om uw zoekwoorden te vinden

Voordat je mensen naar je website kunt krijgen, moet je weten wat ze willen. Bezoekers van uw website komen niet zomaar naar u toe; je moet naar buiten gaan om ze te zoeken, anders komen ze niet naar je toe. Zorg er op dezelfde manier voor dat uw pagina’s gemakkelijk vindbaar en interessant zijn. Google gebruikt trefwoorden om mensen te laten zien waarnaar ze op zoek zijn wanneer ze zoeken. Het maakt niet uit waar iemand naar op zoek is; sommige zoekwoorden zullen de beste resultaten opleveren.

Een bezoeker zal eerder naar uw website gaan als de content trefwoorden heeft die lijken op waarnaar ze op zoek waren toen ze hun zoekopdracht uitvoerden. Het is niet alleen dat uw bedrijf dezelfde woorden gebruikt. Daarom moet u erachter komen welke woorden relevant zijn voor uw bedrijf. Als u met klanten omgaat, moet u zich in hun schoenen verplaatsen en opletten. Er zijn veel marketingstrategieën die kunnen helpen bij het zoeken naar trefwoorden. Als gevolg hiervan moet u meer menselijke taal gebruiken in uw schrijven.

Er zijn een aantal dingen waar Google je niet mee kan helpen, hoe nauwkeurig het ook is. Mensen die op internet niet kunnen vinden wat ze zoeken, gebruiken online forums zoals Quora en Reddit om hulp te krijgen. U kunt een beeld krijgen van wat mensen opzoeken in zoekmachines door AnswerThePublic te gebruiken.

Als je weet waar mensen naar zoeken, is het gemakkelijk om trefwoorden en blogthema’s te ontwikkelen die mensen zullen gebruiken. Het is een goed idee om ook wat onderzoek naar zoekwoorden te doen. Dit is een goed idee voor contentmarketing voor zoekwoordenonderzoek.

Onderzoek long-tail zoekwoorden om organisch verkeer te genereren

Veel organisch verkeer dat niet werkt, is tijdverspilling. Uw website heeft veel content nodig om mensen geïnteresseerd te houden. Aantrekkelijke koppen zijn de beste manier om de aandacht van de lezers te trekken en vast te houden en hen te overtuigen. Als je titels en koppen voor je materiaal bedenkt, moet je buiten de kaders denken.

Het zou helpen als u ervoor zou zorgen dat de materialen die u gebruikt, aansluiten bij het imago van uw bedrijf en pronken met zijn unieke kwaliteiten. De beste koppen voor elk bedrijf of merk zijn trouw aan het merk en besteden aandacht aan de mensen die ze lezen. Onderzoek bekende artikel websites om erachter te komen welke woorden en zinnen de interesse van hun bezoekers wekken.

Onderzoek long-tail zoekwoorden om organisch verkeer te genereren

Onderzoek onderwerp met jouw unieke invalshoek

Als je herhaaldelijk hetzelfde leest of schrijft, wordt het oud. Het internet staat vol met lijsten, artikelen en recensies die steeds opnieuw worden geplaatst.

Veel mensen die content schrijven, moeten nadenken over thema’s, uitzoeken voor wie ze schrijven en op de hoogte blijven van actuele gebeurtenissen. Als je kwaliteit boven kwantiteit stelt, kun je verhalen schrijven waardoor mensen willen stoppen met scrollen en lezen.

De reden om unieke content te maken wordt steeds zwakker. De retro-look is een veelvoorkomende keuze bij het maken van nieuw materiaal. Personalisatie is de sleutel omdat het steeds moeilijker wordt om uniek te zijn. Dit maakt het nuttiger en realistischer.

De beste manier om te beginnen is door een richting te kiezen en van daaruit verder te gaan.

Typen schrijfhoeken

Typen schrijfhoeken

Over het algemeen moet je nieuwe dingen proberen. Informatieve en persoonlijke hoektypes zijn de twee belangrijkste soorten hoeken.

Door de twee bovenstaande strategieën te combineren, kunt u een breed scala aan werk van hoge kwaliteit maken. Er zijn veel verschillende manieren waarop u een wijziging kunt aanbrengen of beheren, en elke manier zal u andere informatie en tips geven.

Kennis wordt doorgegeven via juiste informatie. Dus bedenk wat punten en dingen om te onthouden. Een schilderij als dit is etherischer en vloeiender. Kijk eens naar de mensen en cultuur bij jou in de buurt.

Elke groep heeft een lijst met hoeken. Experimenteer met verschillende methoden, vormen en tonen om te zien wat het beste voor u werkt. Om er zeker van te zijn dat het bij uw merk of blog past, moet u kijken naar hoe het eruitziet (en de boodschap).

Informatieve hoek

Een les of een hint kan op veel verschillende manieren worden geleerd. In de volgende delen leer je hoe je informatief kunt zijn en de feiten kunt laten zien.

Lijsten maken

Zelfs nu zijn lijstjes de meest populaire manier om online te schrijven. Ze zijn kort en gemakkelijk te begrijpen. De vorige paragrafen laten zien dat afromen in plaats van zoeken naar de belangrijkste informatie misschien wel de beste manier is om deze te vinden. Listicles worden in marketing gebruikt om checklists te maken en over algemene marketingdoelen en -plannen te praten.

Het is erg belangrijk om op de hoogte te blijven van de meest recente veranderingen in digitale technologie. Het prioriteren van taken is de beste manier om op schema te blijven en deadlines te halen. Je baas zal erg onder de indruk zijn omdat je aan deze hoge professionele normen voldoet.

Educatieve content

Om bij de tijd te blijven, moet je blijven leren. Communicatie is erg belangrijk als bron van advies. Het maakt niet uit of u een klein bedrijf runt of voor een marketingbedrijf werkt.

Vanaf dit punt kun je de basis leren, een handleiding krijgen of dieper ingaan op een onderwerp. Hoe meer een probleem wordt opgelost, hoe groter de kans dat mensen terugkomen. Maak een video om uw publiek geïnteresseerd te houden in uw materiaal. Zolang de data een gezicht en een visuele ervaring hebben, is het makkelijker voor mensen om verbinding mee te maken en van te leren. Dit spreekt een breed scala aan leerstijlen aan.

Nieuws

Maak leermiddelen en materialen. De beste manier om dit te doen, is door alle meest recente releases, trends en influencers op sociale media op één plek samen te brengen. Zorg voor een goede mix van informeel en formeel leren, terwijl u van plan bent om onderweg te leren.

Veel mensen worden overweldigd door koppen en subkoppen omdat er nooit een pauze in de nieuwscyclus is en er altijd iemand kijkt of leest. Mensen die sociale media gebruiken, kunnen altijd nieuws van veel verschillende bronnen op hun telefoons of tablets vinden. Om een ​​succes te zijn, moet men uniek en up-to-date zijn.

Interviews

Zoek hulp bij experts. Denk bij het maken van een profiel of een panel na over je bericht en wie je wilt bereiken. Het kiezen van de juiste persoon (of groep) om uw publiek toe te spreken is erg belangrijk. Maak het voor het publiek mogelijk om het privéleven te zien van mensen die bedrijven en andere groepen in hun gemeenschap runnen.

Om te beginnen, moet u een profiel of een paneel maken. Organiseer een interview of een gesprek met een groep mensen die van elkaar verschillen. Kun je een lijst maken met vragen die je hen kunt stellen? Als je mee wilt doen aan de Q&A-serie, dan kan dat misschien.

Experts verzamelen

Wanneer een expert zijn verhaal vertelt, kunnen ze ook een blogpost schrijven. Het is misschien moeilijk om de controle los te laten, maar het kan tot nieuwe ideeën leiden. Is dat niet waar? Maak samen met een vriend een bericht. Je kunt het met een vriend of alleen doen.

Persoonlijke meningshoek

Begin met kleine stappen om op dezelfde lijn te komen voordat u grote veranderingen aanbrengt. Een stapsgewijze methode helpt mensen ten goede te veranderen.

Een normale social media post wordt in de regel geschreven door de persoon die deze heeft geschreven. De meest opvallende verandering is de limiet voor het aantal tekens dat in berichten kan worden gebruikt. Je hebt veel manieren om te zeggen wat je denkt.

Recensie

We willen allemaal weten wat werkt en wat niet zonder het zelf te hoeven doen. Het schrijven van een recensie is een veelgebruikte manier om te beslissen wat ze willen doen.

Je kunt een persoonlijk verhaal gebruiken om een ​​aankoop, strategie of samenwerking te ondersteunen. Accepteer wat uitstekend, verschrikkelijk en lelijk is. Door deze methode te gebruiken, wint u hun vertrouwen. Persoonlijk en professioneel advies kan worden toegevoegd aan uw review en uw gedachten.

Persoonlijke meningshoek

Tegenstrijdige meningen

Elk echt argument of gesprek begint met een meningsverschil. Iedereen is welkom om deel te nemen aan het gesprek, ongeacht hun standpunt.

Je moet dit doen om de aandacht op een probleem te vestigen, sociaal commentaar te geven en te zeggen wat je denkt. Sommige opvattingen worden serieuzer genomen dan andere vanwege hun sociale status. Er moet een interessant onderwerp worden gekozen en een goede hoeveelheid materiaal. Als je wilt dat je lezers geïnteresseerd blijven, moet je ze kunnen onderscheiden van wat iedereen denkt.

Het heeft geen zin om ze te mengen. Nieuwe ideeën zullen niet interessant zijn voor mensen die hun samenvatting lezen.

Een kleine ruzie heeft nog nooit tot iets slechts geleid. Bij ons werkte het ook. Deel alstublieft uw mening. De manier om respect te krijgen is door te laten zien dat je het verdient in plaats van het aan iemand te geven.

Het doel is om gefocust te blijven op het probleem en toch nieuwe manieren te bedenken om het op te lossen. Als je tekeer gaat op internet, kun je geen dingen doen zoals mensen aanvallen of schreeuwen. Geef in plaats daarvan uw recht om te spreken en te lezen op.

Verhalen

Ze verbinden en doen mensen geloven. Door in de eerste persoon te schrijven, kunt u uw organisatie meer echt laten lijken en een diepere verbinding met uw lezers maken.

Begin, midden en eindig je verhaal in de eerste persoon om het interessanter te maken voor de lezer.

Vind goede partners

Vind een partner die je verschillende ideeën kan geven, net als bij het werken aan een blogpost.

Zodra hun ideeën in de originele tekst zijn geschreven, is de kans groter dat mensen ze delen. Je kunt een breed scala aan mensen bereiken en op verschillende manieren een gesprek aangaan.

Uitkomst

Als u organisch verkeer naar uw site wilt houden, richt u dan niet alleen op de eerste pagina van een zoekmachine (SERP’s). Mensen die succesvol willen zijn, moeten veel tijd en werk besteden aan het opbouwen van een organische verkeerspijplijn. Nadat u de belangrijke onderdelen van een goede organische verkeerspijplijn heeft uiteengezet, is het tijd om aan de slag te gaan. Bekijk enkele van de bovenstaande strategieën om te zien of ze uw website kunnen helpen meer bezoekers te trekken. Probeer meer van deze strategieën vaker te gebruiken om de gewenste resultaten te krijgen.