De blogtrends om te volgen in 2022

De blogtrends om te volgen in 2022

Blogs zijn al lang een onderdeel van marketingtactieken, omdat ze specifieke informatie over uw bedrijf aan potentiële klanten verstrekken. Bloggen heeft zich echter in de loop van de tijd ontwikkeld. Het handhaven van de stroom vereist een constante staat van flux.

Blogs hebben het potentieel om een ​​uitstekende bron van nieuwe leads te zijn. Blogs genereren 67 procent meer leads voor B2B-bedrijven dan niet-blogs. Social-mediaplatforms zoals Facebook en Twitter zijn fantastische plekken waar mensen de producten en diensten die ze regelmatig gebruiken, kunnen delen en bespreken, zelfs als ze het bedrijf niet rechtstreeks noemen.

Als gevolg van hun blogs zijn tal van bedrijven bekend geworden in hun respectievelijke sectoren. Als gevolg hiervan zijn de blogs van deze organisaties een bestemming geworden voor marketeers die op zoek zijn naar informatie over actuele trends of een specifiek probleem.

Bloggen zou een onderdeel moeten zijn van elke marketingstrategie. De indexatie van je website stijgt met 434 procent als je een blog hebt. In hetzelfde onderzoek worden blogs gerangschikt als de zesde meest betrouwbare bron van internetinformatie.

Dit blijkt uit de resultaten van een OrbitMedia-enquête. De grootste hindernissen, volgens het onderzoek, waren het vinden van tijd om inhoud te genereren en te verkopen, evenals het krijgen van websitebezoekers.

Niet iedereen is dus in staat om een ​​groot publiek te boeien en te boeien. Als gevolg hiervan is het doel van dit bericht om de verwachte trends uit te leggen die blogs transformeren van inerte discussieforums naar dynamische debathubs.

Visuele inhoud

Visuele inhoud

Met een blog deel je waardevolle informatie met je doelgroep. Als het goed wordt gedaan, kunnen de voordelen van bloggen opwegen tegen de nadelen. Heb je je ooit afgevraagd waarom er zoveel bedrijven zijn voor het maken van content? Want als het op de juiste manier wordt gedaan, is contentmarketing buitengewoon succesvol. Het levert inderdaad drie keer zoveel leads en conversies op als betaald zoeken.

Verder informeert contentmarketing bezoekers over uw organisatie of merk. Achtenzestig procent van de internetgebruikers leert graag over merken door te lezen, terwijl tachtig procent liever over organisaties leert via originele inhoud. Dit is waarschijnlijk de reden waarom kleine bedrijven met blogs 126% meer leads genereren dan bedrijven zonder.

Contentmarketing daarentegen is meer dan alleen woorden. Visuals zijn cruciaal voor het succes van een marketinginspanning. Ze hebben de kracht om de aandacht van uw publiek te boeien en vast te houden. Ze hebben het potentieel om het succes en de effectiviteit van uw campagne aanzienlijk te vergroten. Wat zijn uw meningen hierover? Waarom zijn foto’s zo belangrijk voor het succes van een blog?

Volgens een onderzoek uitgevoerd door Social Media Examiner zegt 38% van de marketeers dat bloggen de belangrijkste vorm van inhoud is die ze geven. Met 37% van de marketeers die beweren dat visuele inhoud het belangrijkste onderdeel is van hun content marketing strategie,

Volgens hetzelfde onderzoek gebruikt 68 procent van de marketeers bloggen om reclame te maken voor hun bedrijf en gebruikt 74% foto’s als inhoud. Contentmarketing heeft een conversieratio die zes keer zo hoog is als die van traditionele marketingtactieken.

Nadat we hebben besproken hoe u een uitgelichte afbeelding kunt toevoegen en waarom dit nodig is, bespreken we verschillende foto’s die bij uw tekst kunnen passen. Wat voor soort foto’s kan een blogger gebruiken en hoe passen ze in hun content marketing strategie?

Foto’s

Foto’s zijn een uitstekende methode om informatie over te brengen aan uw publiek. Vooral reisbloggers vertrouwen op visueel mooie afbeeldingen van de bestemmingen die ze bestrijken om hun lezers te boeien en te betoveren.

Overweeg stockfoto’s als u niet over de expertise of tijd beschikt om uw eigen foto’s te maken, of als u gewoon een paar eenvoudige afbeeldingen wilt om uw tekst aan te vullen. Ze zijn ideaal voor blogs over het milieu. Maak om te beginnen een begroting.

Foto’s

Dreamstime en Stock Expert, twee van de meest bekende stockfotografie-websites, brengen beide kosten in rekening voor hun afbeeldingen. Gebruik gratis afbeeldingen als je een klein budget hebt. Hoewel het grootste deel van deze afbeeldingen auteursrechtelijk beschermd is, zijn er tal van andere opties. U kunt het gratis gebruiken, maar u moet de eigenaarsnaam vermelden. Deze 11 websites bieden gratis foto’s.

Controleer de copyrightstatus van alle afbeeldingen die u op uw website plaatst. Om juridische complicaties te voorkomen is het van groot belang om als professional erkend te worden. Vertrouw niet alleen op afbeeldingen geleverd door Google of een andere zoekmachine.

Neem contact op met de fotograaf en vraag of ze bereid zijn je de rechten te verkopen of dat je de afbeelding met krediet mag distribueren naar de artiest als je deze online vindt.

Productafbeeldingen

U hebt afbeeldingen van hoge kwaliteit nodig als u een product op de markt wilt brengen, of het nu uw eigen product is of een product dat in samenwerking met een ander bedrijf is gemaakt. U kunt uw eigen foto’s maken of laten maken door de producent. Als u ze aanvraagt, kunt u er zeker van zijn dat u de beste beschikbare afbeeldingen ontvangt. Als je het zelf gaat doen, zorg dan dat je de beste apparatuur hebt en dat je op de ideale locatie fotografeert. U kunt ook een professionele fotograaf inhuren als u het zich kunt veroorloven.

Infografische gegevens

Het gebruik van een infographic om uw blog te promoten is de meest efficiënte manier om dit te doen. Een infographic ontvangt 30 keer de weergaven van een blogbericht met alleen tekst. U kunt deze foto’s ook gebruiken om het aantal bezoeken aan uw blog te verhogen. Volgens Customer Magnetism krijgen blogs die infographics gebruiken 13% meer verkeer.

Video’s

Video’s

Video’s kunnen een handig marketinginstrument zijn. Ze zijn een enorme hit bij alle doelgroepen en kunnen heel snel consumenten of vaste kijkers worden. RedBull heeft de kunst van video content marketing geperfectioneerd.

Zelfs als u niet in staat bent om een ​​videokanaal te maken met de omvang van RedBull Media House, kunt u video opnemen in uw strategie. Video is momenteel goed voor 33,4 procent van al het online verkeer. Bovendien geeft 34% van de marketeers toe dit soort materiaal minstens één keer te gebruiken. Aangezien de overgrote meerderheid van de mensen liever een video bekijkt dan leest over een onderwerp, is dit een uitstekende optie.

Schermafbeeldingen

Ze zijn geweldig om te laten zien hoe een computer of mobiel apparaat werkt. Online how-to-tutorials zijn gebruikelijk, en screenshots helpen hen om begrijpelijker te zijn. Uit een onderzoek bleek dat mensen die instructies met tekst en foto’s volgen, 323 procent beter begrijpen en presteren dan degenen die dat niet doen.

Grafieken en metrics

Uit een ander onderzoek van de Nielsen Norman Group bleek dat klanten eerder aandacht besteden aan informatieve afbeeldingen dan aan esthetisch aantrekkelijke. Wat is precies het probleem? Beelden die belangrijke informatie overbrengen, zijn essentieel om de aandacht van het publiek te trekken. Grafieken en grafieken helpen uw publiek de informatie die u presenteert te begrijpen en te onthouden. Onderzoek hoe u grafieken maakt met WordPress.

Grafieken en metrics

Flipbooks, catalogi en banners

Flipbooks, catalogi en banners

Verhoog de bekendheid van het merk en de acquisitie van consumenten door visuals te gebruiken als banners op andere websites. Uw succes is recht evenredig met de aantrekkelijkheid van uw banner en het gemak waarmee de lezer deze oppakt. HTML5 is de beste oplossing, zelfs als dit de eerste keer is dat u een banner ontwikkelt.

U kunt in enkele minuten verbluffende banners maken, hun beweging aanpassen en ze een professionele uitstraling geven met slechts één webtool. Binnen enkele seconden maakt het HTML5-banners met honderden verschillende thema’s.

HTML5 is fantastisch omdat het compatibel is met de overgrote meerderheid van populaire webbrowsers en besturingssystemen. HTML5 heeft de voorkeur boven Flash, aangezien het door alle moderne browsers wordt ondersteund, in tegenstelling tot Flash.

Flipbooks en productcatalogi daarentegen mogen niet als creatieve hulpmiddelen worden gebruikt. Hierdoor worden waardevolle middelen zoals tijd en geld bespaard. Flipsnack is de applicatie die ik gebruik om flipboekjes en catalogi te maken.

HTML5-flipbooks kunnen worden gemaakt en opgeslagen met behulp van een gebruikersinterface vergelijkbaar met Bannersnack. Dit biedt het voordeel dat uw bestanden toegankelijk en responsief zijn voor mobiele gebruikers op alle platforms. Wat is de oorzaak van de slechte prestaties en downtime van uw website? Je kunt zowel tijd als geld besparen door Kinsta te gebruiken! Onderzoek wat we te bieden hebben.

Affiliate Marketing

Affiliate Marketing

Een andere populaire blogtrend is het opnemen van gelieerde links in uw artikelen.

U kunt een verkooptrechter bouwen die onafhankelijk is van uw website met behulp van affiliate marketing.

B2C-bedrijven kunnen bijvoorbeeld bloggers inhuren om productevaluaties te schrijven. Je volgers besparen geld als ze het via dit bericht kopen.

Als gevolg hiervan zal uw verkoopgebied groeien.

De blog is goed voor ongeveer 40% van alle aangesloten verkopen in de Verenigde Staten, waarbij verkopers gemiddeld $ 65.800 per jaar verdienen.

Wanneer heb je voor het laatst iemand horen praten over affiliate marketing? Dus, hoe kan deze strategie u helpen?

Denk bij het starten van een blog na over de mogelijkheden voor affiliate marketing.

Informeer naar een partnerprogramma als u een product of dienst verkoopt. Dit kan worden gedaan door een Google-zoekopdracht uit te voeren naar ‘aangesloten programma’.

Het is ideaal om een ​​product aan te bieden dat u kent en waardeert, omdat uw succes ervan afhangt. Iedereen beseft hoe tijdrovend pitchen is. Een uitstekende affiliate blog moet informatief en educatief zijn, inclusief SEO en visueel materiaal. Bovendien vereist de Federal Trade Commission (FTC) van alle auteurs dat ze mogelijke affiliate banden bekendmaken.

Inhoud voor kritische lezers

Kritisch lezen is belangrijk op elke leeftijd, maar het wordt steeds belangrijker naarmate studenten hun opleiding doorlopen. Studenten en postdoctorale studenten kunnen daarentegen niet zonder. Overweeg de situatie van iemand die een onderzoeksplan schrijft. Ze onderzoeken hoogstwaarschijnlijk een tiental of meer bronnen. Moeten dus alle bronnen worden opgenomen, of zijn sommige belangrijker dan andere?

Dit soort onderzoek vergt meestal veel aandacht. Individuen moeten eerst het probleem en het onderliggende argument begrijpen voordat ze actief met informatie kunnen omgaan.

Ze moeten ook de informatie die ze uit hun bronnen halen, analyseren. Wat zijn de gevolgen van het onderzoek van hun bron? Deze informatie kan de ideeën van de lezer ondersteunen.

Inhoud voor kritische lezers

Dit alles draagt ​​bij aan de waardering van de lezer voor de waarde van de bron. Stel dat de lezer werkt aan een paper over ruigteverkenning. Om een ​​claim te staven, kijk in eerdere studies over het gebruik van brandstof of stralingsafscherming onder orbitale instellingen. Iedereen die op zoek is naar informatie over ruimtevluchten, moet websites vermijden die beweringen doen die niet worden ondersteund door goede wiskunde en natuurkunde.

Veel mensen daarentegen lezen alsof ze iets zoeken. Ze accepteren gewoon wat anderen zeggen als waar. Als gevolg hiervan kan de lezer onjuiste opmerkingen maken, omdat hij geen passend onderzoek heeft gedaan naar de onderwerpen die hij aan het lezen was.

Om geloofwaardigheid op te bouwen, moet u informatie geven die redelijk en waar is en gebaseerd is op betrouwbare bronnen.

Onwaarschijnlijke beweringen doen is een snelle manier om lezers te verliezen. Onbetrouwbare bronnen kunnen een nadelige invloed hebben op uw zoekmachineoptimalisatie (SEO) en algehele reputatie

Mobielvriendelijke inhoud

Mobielvriendelijke inhoud

Ongeacht de eb en vloed van blogtrends, mobile-first design is een blijvertje. Bijna iedereen maakt tegenwoordig verbinding met internet via een smartphone.

Bedenk dat uw klanten altijd op hun telefoon zitten, of het nu gaat om het controleren van Facebook of Instagram op updates of het lezen van swipe-up blogs.

Je blog en website moeten mobielvriendelijk zijn, wat betekent dat ze zichtbaar moeten zijn op smartphones en tablets. Het irriteert me als ik op een artikel klik en het is gepixeld.

U loopt het risico kijkers te verliezen als uw inhoud niet mobielvriendelijk is. Volgens Small Business Genius verlaat een consument een website als hij een vreselijke ervaring heeft.

Geschatte leestijd

De lengte van de tijd besteed aan het lezen van een blog is een ander belangrijk ding om te overwegen.

U kunt de betrokkenheid van uw publiek vergroten door te evalueren hoeveel tijd ze besteden aan lezen.

Je kunt er ook voor kiezen om een ​​blogpost later te bekijken. Als je maar 10 minuten hebt voor je volgende vergadering, kan het zijn dat een blogartikel van 15 minuten moet worden uitgesteld. De eenvoud waarmee een artikel van twee minuten gelezen kan worden, kan je verleiden om het meteen te openen.

Volgens een Tempesta-enquête vonden gebruikers blogs met voorspelde leestijden 40% interessanter. Ook de voorspelde leestijd voor uw site wordt door zoekmachines meegenomen.

Geschatte leestijd

Zoekmachines hechten meer waarde aan autoriteit wanneer mensen meer tijd op een website doorbrengen na een bezoek vanuit een ander gebied op internet.

Elke blogpost krijgt een bepaalde tijdsduur.

Volwassenen lezen met een snelheid van 200 tot 250 woorden per minuut. Om de leestijd te schatten, deelt u het aantal woorden in uw document door 200 of 250. Schat de tijd indien mogelijk tot op de minuut nauwkeurig. Wacht twee minuten als je blog 1,7 minuten nodig heeft om te lezen. Moedig uw lezers aan om het hele artikel te lezen om te laten zien dat u hun gedachten waardeert.

U kunt ook online klokken gebruiken om het verstrijken van de tijd te volgen. Er kan een decimale tijdcalculator of een Read-O-Meter worden gebruikt. WordPress heeft bijvoorbeeld een geschatte leestijd.

TL;DR Samenvatting

De nieuwste blogtrend is om je stuk te omschrijven als “te lang; niet gelezen”. TL;DR-samenvattingen vatten de belangrijkste informatie samen in een boek, zodat lezers niet alles hoeven te lezen.

Blogtrends

Aangezien de aandachtsspanne van mensen over de hele wereld steeds korter wordt, is dit van cruciaal belang voor blogtrends.

Volgens onderzoek van Microsoft is de wereldwijde aandachtsspanne sinds 2000 afgenomen.

Een samenvatting van de belangrijkste punten aan het begin van je blog kan je helpen nieuwe bezoekers aan te trekken.

TL;DR Samenvatting

U kunt uw zoekmachineoptimalisatie mogelijk verbeteren door te antwoorden op vragen van gebruikers in uw samenvatting (SEO). Een consument is niet geïnteresseerd in het lezen van een lang essay om een ​​probleem tot op de bodem uit te zoeken.

Zoekmachines kunnen de TL;DR aan het begin van uw inhoud als samenvatting gebruiken (hoewel niet altijd).

Door zo snel mogelijk te reageren op vragen van consumenten, kunt u uw reputatie verbeteren en meer klikken.

Gebruik in blogberichten “TL;DR.”

Je TL;DR zou het eerste moeten zijn dat ze zien.

Dit kan de vorm hebben van een lijst of een alinea aan het begin van je blogstuk. Het is allemaal aan jou. Zorg ervoor dat je TL;DR een opvallende titel heeft om de aandacht van de lezer vast te houden.

Uw argumenten moeten beknopt, direct en gemakkelijk te begrijpen zijn. Verspil hier geen tijd aan door een artikel te schrijven.

Om samen te vatten, creëer een TL;DR-aanpak die werkt voor jou en je publiek. Lezers krijgen meer vertrouwen in de informatie die je geeft als je een consistente structuur aanhoudt in al je blogs.

Webtools zijn nu toegankelijk voor diensten als TL;DR. Artikelsamenvattingen zoals TLDR maken het lezen van artikelen zo eenvoudig als klikken op een knop. Bovendien kan TL;DR-ify een soortgelijk effect hebben.

Ondanks dat consumenten de voorkeur geven aan visuele content, is bloggen een geweldige content marketing strategie. Gebruik foto’s, video’s, afbeeldingen en infographics in uw blogberichten om uw lezers geïnteresseerd te houden.

Conclusie

Hoe ga je de huidige blogtrends opnemen in je aanpak nu je je ervan bewust bent?

Als u uw content marketing strategie wilt verbeteren, moet u de meeste, zo niet alle, van de volgende trends opnemen.

Al met al kan het omarmen van deze blogtrends u helpen nieuwe hoogten te bereiken.